10 Reacties

19 dagen geleden

Ps. Ik lees dat dat namelijk het groeien van de baarmoeder is?? Daarom maak ik me zorgen 😞

19 dagen geleden

Geen zorgen hoor, het zegt niks over hoe je zwangerschap verloopt. Een vriendin van mij heeft echt helemaal nergens last van! En is net zo zwanger als andere😜

19 dagen geleden

Ik ben 5+4 en heb er ook geen last van. Hoeft helemaal niets te betekenen☺️ Kan zelfs per zwangerschap verschillen Sommige dames komen er zelfs pas heel laat achter dat ze zwanger zijn omdat ze geen symptomen hebben. Ik snap dat je er onzeker van wordt, maar het hoeft niets te betekenen hoor. Maar gewoon je vk bellen als je het even na wilt vragen ☺️

19 dagen geleden

Reactie op A A

Geen zorgen hoor, het zegt niks over hoe je zwangerschap verloopt. Een vrie ...
Aa dat stelt me wel meer gerust dankjewel!

19 dagen geleden

Reactie op VWJ

Ik ben 5+4 en heb er ook geen last van. Hoeft helemaal niets te betekenen☺️ ...
Fijn dat ik niet de enige ben, voel helemaal niks.. dat ik denk ben ik wel echt zwanger??🤪 Bij mijn miskraam had ik juist heel veel krampen dus ik probeer maar te denken dat dit beter is🤞🏻😅

19 dagen geleden

Hier ook hetzelfde.. dat ik mezelf echt vraag of daadwerkelijk zwanger ben. Ik voel namelijk helemaal niks geen moeheid, misselijk, pijnlijke borsten of tepels letterlijk niks. Dus ik snap je wel same here

19 dagen geleden

Ik heb dus zo'n zeurende pijn, ben 4+2 wk... zegt dat iets??

19 dagen geleden

Reactie op Oktober27

Hier ook hetzelfde.. dat ik mezelf echt vraag of daadwerkelijk zwanger ben. ...
Hoop dat het voor ons allebei gewoon goed zit🍀

19 dagen geleden

Hier ook hoor! Week geleden wel even iets gevoeld, maar nu niet meer. Enige wat ik merk is dat ik even wat sneller ga zitten om even uit te rusten. Maar echt moe kun je dat ook niet noemen.

19 dagen geleden

Reactie op Ano1234

Hoop dat het voor ons allebei gewoon goed zit🍀
Ja precies