11 Reacties

5 uur geleden

Zou het over meerdere dagen timen, want de ene dag kan je namelijk wel iets voelen en andere dag niets..

5 uur geleden

Ik heb precies hetzelfde, ben vandaag bijna 7 weken, ik ga toch wel een echo aanvragen

5 uur geleden

Reactie op dems

Ik heb precies hetzelfde, ben vandaag bijna 7 weken, ik ga toch wel een ech ...
Hmm. Ja zo vervelend is dat! Ik ben nu 6+1 dus denk dat het nog geen zin heeft.

4 uur geleden

Het is geen graadmeter voor hoe het gaat, bij de ene is het constant boj de ander niet,

4 uur geleden

Reactie op BAMPatricia

Het is geen graadmeter voor hoe het gaat, bij de ene is het constant boj de ...
Nee dat begrijp ik. Maar als het gister zo duidelijk was en nu niets dan maakt je dat wel onzeker

4 uur geleden

Hi, ik snap je onzekerheid enorm. Bij 6+6 heb ik mij ziek gemeld op mijn werk, omdat ik mij echt te moe en misselijk voelde om te werken. Bij 7+2 en 7+3 merkte ik dat mijn borsten minder gespannen waren en ik minder misselijk was en best wat energie had. Dat maakte me enorm onzeker... ik had bij 7+1 een hele goede en mooie echo gehad dus ik zou me geen zorgen hoeven maken. Ik denk dat of de gerustellende echo of de rust die ik pakte me gewoon heel goed deed. Het kan ook zijn dat m'n lichaam al aan het wennen is aan het hormoon. Vandaag ben ik precies 8 weken en voel ik me weer lekker moe, misselijk en andere kwaaltjes. Het is heel normaal dat dit verschilt per dag. Dit moet ik dus ook tegen mezelf zeggen;) dus probeer je niet al te veel zorgen te maken.

4 uur geleden

Reactie op ComplexlozeWolk195706

Nee dat begrijp ik. Maar als het gister zo duidelijk was en nu niets dan ma ...
Bedoelde het goed😊 Maar het kan heel erg schommelen idd

4 uur geleden

Reactie op ComplexlozeWolk195706

Nee dat begrijp ik. Maar als het gister zo duidelijk was en nu niets dan ma ...
Ik heb een echo kunnen plannen voor vanmiddag, ik laat je weten hoe die ging

4 uur geleden

Reactie op dems

Ik heb een echo kunnen plannen voor vanmiddag, ik laat je weten hoe die gin ...
Succes!

4 uur geleden

Lol ik woon trouwens in het buitenland het is hier pas 10 uur sochtends

25 minuten geleden

Alles helemaal goed dus die symptomen zeggen inderdaad helemaal niks! Vond het toch wel heel spannend