Joejoe,
Het valt mij op dat verschillende pretecho praktijken geslachtsecho's doen vanaf verschillende weken.
Zijn er mensen die ervaring hebben met een geslachtsecho vanaf 13+0 gerekend vanaf termijn echo.
Ik heb er namelijk 1tje die aangeeft vanaf die termijn het geslacht met 98% zekerheid te kunnen vertellen.
Ik denk dat het vooral afhangt van de apparatuur die ze gebruiken en hoe goed je alles kunt zien, de ervaring van een echoscopist en hoe je baby er voor ligt. Mij persoonlijk lijkt 13 weken een beeetje vroeg. Die van mij geeft aan het ook al met 13 weken te kunnen, maar wij kiezen ruim 14 weken/ begin 15. Maar ik zie genoeg succes verhalen met 13 weken al. Dus geniet er alvast van!🥰
Ik denk dat het vooral afhangt van de apparatuur die ze gebruiken en hoe go ...
Komt helemaal goed! ze bieden gelukkig wel kosteloos een nieuwe echo aan als ze het nu nog niet kunnen zien.. voordeeltje daaraan is natuurlijk nog n keer extra frummeltje spieken 💙🩷
ze moeten zo vroeg op 3 vlakken beoordelen en het lukte maar bij 2. ze wist het voor 80% zeker maar dan laten ze niks los. Word morgen gebeld voor kosteloos een nieuwe afspraak.