87 Reacties

één maand geleden
Mijn gevoel zegt een jongetje, al vanaf het begin, waarom? Geen idee, misschien omdat hier stiekem m'n voorkeur naar uit gaat haha. Al is een meisje natuurlijk ook hartstikke welkom! 😊
8 januari staat de geslachtsecho gepland, dus ik ga heel ongeduldig nog 1,5 week afwachten.

één maand geleden
Reactie op Saranghae
Mijn gevoel zegt een jongetje, al vanaf het begin, waarom? Geen idee, missc ...
Haha, ik heb dat dus ook met een meisje. Dat is ook m’n stiekeme voorkeur. Vandaar dat ik denk dat het toch een jongen word 🤯
Nog even volhouden!

één maand geleden
Reactie op Debby❤️
Mijn gevoel zegt een jongetje ik heb ook 30 december geslachtsecho
Spannend! Heb je ergens een voorkeur? Of maakt het je écht helemaal niks uit?

één maand geleden
Reactie op desperate23
Spannend! Heb je ergens een voorkeur? Of maakt het je écht helemaal niks ui ...
Ik heb stiekem een voorkeur voor een jongetje 🫣 misschien ook omdat ik al m’n hele leven een naam in m’n hoofd heb voor een jongetje🫣 maar een meisje is ook heel erg welkom

één maand geleden
Ik heb mijn echo op 6 januari staan. Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden. De ene dag denk ik dat het een meisje wordt en de andere dag denk ik dat het een jongen wordt 😅
Ik heb al een zoontje en ergens heb ik een voorkeur voor een meisje. Ik heb mezelf altijd met een dochter gezien. Maar als het een jongen is, dan ben ik ook ontzettend blij 🩵🩷

één maand geleden
Ik had vorige week donderdag de geslachtsecho. Mijn vriend en ik waren er van overtuigd dat het een meisje werd, net als familie en vrienden. Toch is het een jongen hahaha. Het maakte ons sowieso niet uit wat het werd, maar toch even schakelen

één maand geleden
Ons gevoel was deze keer heel sterk een jongen💙
En we krijgen een jongen!💙
Gelijk gewend aan het idee, ookal moest ik even mentaal afscheid nemen van het idee van 2 meisjes, de meisjesnaam en ohja...
Ik ga van de week alle meisjeskleren/jasjes etc maar op Vinted zetten of naar de kringloopwinkel brengen...dat is wel gek.💗 maar 2 kindjes is 1000% zeker weten voor ons genoeg. 🥰

één maand geleden
Had het gevoel dat het een jongetje werd omdat alles anders was ivm m’n vorige zwangerschap van mn dochter. Placenta nu achter ipv voor, meer zoute cravings naast de fruit cravings (bij mn dochter voor fruit cravings in eerste trimester), ligging op echo’s anders, meer misselijk en meer moe… Naja, gevoel leek dus te kloppen 😅 een jongen

één maand geleden
Gevoel bij deze tweede zwangerschap vrijwel meteen meisje 🎀 en ik heb haar ook meteen ze/haar genoemd als we het over de baby hadden😁 Gelukkig had ik gelijk 😂 En heeeeeel blij mee, want ik heb al een echte boy rondlopen 🥰

één maand geleden
Mijn gevoel zei een meisje veel mensen die op mijn echo reageerde dachten dat het een jongen was. En het is toch echt een meisje dus mijn gevoel zat wel goed. Ik vind het super leuk en dit was ook wat ik een beetje hoopte omdat ik al een zoon heb. Hij vind het ook leuk dat hij straks een zusje krijgt hij is al bijna 8 dus hij is er nu heel bewust mee bezig.

één maand geleden
Mijn gevoel zei jongen, maar ik droomde een paar keer dat ik een meisje zou krijgen. Toch bleef mijn gevoel sterk dat het een jongen zou zijn. Achteraf blijkt het toch een meisje te zijn😂. Ben heel blij, want heb al jongens thuis 💙

één maand geleden
Vanaf het begin had ik het gevoel dat we een meisje zouden krijgen maar omdat ik bijna niet misselijk ben en vooral zoute cravings heb dacht ik toch dat het een jongen zou zijn.
Met de 13 weken echo zij de echoscopiste al dat ze dacht een meisje te zien. Dit is bevestigd met de pretecho vandaag met 14+3. Wij krijgen een meisje, helemaal blij mee💖💖