9 Reacties

3 dagen geleden

Ik ben toevallig ook 5+1 dagen zwanger. Toevallig is dat bij mij nu ook even wat minder!

3 dagen geleden

Hii! Ik begrijp je zorgen. Ik had dit ook bij mijn 2e kindje,in het begin heel gevoelig en daarna niet meer. En nu precies hetzelfde! Maar zolang je geen hevige krampen en bloedverlies hebt hoef je je nergens zorgen om te maken. Het stressen heeft wel invloed op je zwangerschap!

3 dagen geleden

Reactie op K.A.S.

Hii! Ik begrijp je zorgen. Ik had dit ook bij mijn 2e kindje,in het begin h ...
Oh gelukkig dat het in ieder geval herkenbaar is. Ook al zo vroeg in de zwangerschap? Nee ik weet dat stress niet fijn is maar ik heb de vorige keer ook een miskraam gehad dus dan heb je geen onbezorgde zwangerschappen meer helaas…

3 dagen geleden

Reactie op EvaNoordanus

Ik ben toevallig ook 5+1 dagen zwanger. Toevallig is dat bij mij nu ook eve ...
Leuk! Dan lopen we gelijk. Heb je andere symptomen?

3 dagen geleden

Reactie op BHW

Oh gelukkig dat het in ieder geval herkenbaar is. Ook al zo vroeg in de zwa ...
Jaa al heel vroeg en werd pas misselijk ergens rond de 7/8 weken. En je kan altijd eerder naar de verloskundige gaan om te kijken en/of pretecho te maken

3 dagen geleden

Reactie op K.A.S.

Jaa al heel vroeg en werd pas misselijk ergens rond de 7/8 weken. En je kan ...
Ohh nou dat klinkt geruststellend dankje. Ja ik heb al een echo gehad en morgen nog eentje!😊

3 dagen geleden

Reactie op BHW

Oh gelukkig dat het in ieder geval herkenbaar is. Ook al zo vroeg in de zwa ...
Ik ben momenteel 4+5 dagen en had last van gevoelige borsten voordat ik positief testte. En nu zijn ze niet meer zo pijnlijk.

2 dagen geleden

Is it okay to be pregnant with no pregnancy symptoms? https://www.babycenter.com/pregnancy/health-and-safety/no-pregnancy-symptoms_40008002

2 dagen geleden

Ik had dit ook! Het is nu wat op en af. Soms ineens toch best last en andere keren wat minder.