11 Reacties

16 dagen geleden

Ik kijk op de website van sproetonline.nl voor tips om crèmes etc te gebruiken tijdens de zwangerschap, vind het heel fijn advies!

16 dagen geleden

Ik gebruik shea butter.. is natuurlijk!!

15 dagen geleden

Reactie op Chanine

Ik kijk op de website van sproetonline.nl voor tips om crèmes etc te gebrui ...
Dankjewel. Welke gebruik je zelf ?

15 dagen geleden

Reactie op Baby December 2021

Dankjewel. Welke gebruik je zelf ?
Ik gebruik een gezichtsteiniger van Zarqa (voor wat vettere huid, ik krijg snel onzuiverheden) en gezichtscrème van Paula’s Choice, invisible finish moisturize gel. Sproetonline heeft ook een pagina met product adviezen speciaal voor melasma: https://sproetonline.nl/productadvies-melasma/

15 dagen geleden

Reactie op Chanine

Ik gebruik een gezichtsteiniger van Zarqa (voor wat vettere huid, ik krijg ...
Dankjewel. Ja klopt alleen zitten hier ingrediënten in die ik nu niet mag smeren

15 dagen geleden

Ik lees graag mee! Ook veel last van melasma en gebruikte daarvoor het Melan Tranx serum van Mesoestetic, wat hielp. Maar durf dat nu niet meer te gebruiken en zie al dat door de hormonen mn melasma sterker aan het worden is. Benieuwd of iemand tips heeft voor veilige producten tegen pigment die tijdens een zwangerschap gebruikt mogen worden :)

15 dagen geleden

Ik gebruik de producten van Medex, maar ik heb geen idee of dat geschikt is voor jouw huid ☺️

15 dagen geleden

Reactie op Koosje2025

Ik lees graag mee! Ook veel last van melasma en gebruikte daarvoor het Mela ...
Ja het is wat. Vreselijk!! Ik heb alnzoveel geprobeerd. Van crèmes tot chemische peelings maar helaas. Hielp bij jou de Mesoestetic serum?

14 dagen geleden

Weet iemand of dr leenaarts mag?

14 dagen geleden

Ik loop bij een huidtherapeut en die heeft ocosmetics en skinceuticals aangeraden 🙂

14 dagen geleden

Reactie op Baby December 2021

Ja het is wat. Vreselijk!! Ik heb alnzoveel geprobeerd. Van crèmes tot chem ...
Herkenbaar! Ja dit serum hielp bij mij wel, maar moest het wel elke avond consistent op de verkleuringen smeren en resultaat was pas na een paar maanden goed te zien. Maar nu ik gestopt met met smeren ivm zwangerschap worden de vlekken weer gelijk donkerder. Dus hoop een veilig alternatief middel te vinden! Ondertussen smeer ik elke dag spf50