8 Reacties

16 uur geleden

Hey! Ben je van België? Dan kun je je bloed laten testen. Bij ons in België letten ze erg op CMV…

16 uur geleden

Reactie op Emrey

Hey! Ben je van België? Dan kun je je bloed laten testen. Bij ons in België ...
Nee, Nederland!!

16 uur geleden

Hier ook sinds het weekend…echt enorm pittig. Vooral de aandacht die de kleine wil nu, in combi met de griep trekt mij echt leeeg qua energie 🥲😅

14 uur geleden

Niet echt griep maar echt mega kriebelhoest al 3 dagen. Heb nog 2 dochters. Ik ben echt kapot. Maar slapen is steeds drama want dus steeds wakker van het hoesten 😭

14 uur geleden

Het heerst! Ik begin nu net een beetje op te knappen. Vreselijk. Ik heb dan geen kleintje rondlopen dus 1000x respect voor jou, ik vond het al ellendig laat staan als je een kleintje hebt rondlopen. Als advies kan ik je meegeven: rusten, niks forceren en paracetamol! Probeer te drinken en wat fruit te eten. Beterschap!

14 uur geleden

Niet te bang zijn, als je echt griep hebt dan heb je hoge koorts, koude rillingen etc. Dit klinkt als een vervelend verkoudheidsvirus. Nog steeds niet fijn en heel herkenbaar.. hier 4 weken fors aan het hoesten en echt ziek sinds 2 weken inclusief gekneusde rib. Het is echt pittig. Probeer vooruit te blijven kijken en rust te nemen waar kan. Beterschap

13 uur geleden

Reactie op June2000

Het heerst! Ik begin nu net een beetje op te knappen. Vreselijk. Ik heb dan ...
Beterschap 💖

12 uur geleden

Reactie op 199929

Beterschap 💖
Jij ook! Komt goed, je moet er even doorheen🩷🩷