910 Reacties
15 dagen geleden
Reactie op Mylène94
Het lijkt hier naar mijn idee heel goed te zien. En zou ik neigen naar meis ...
Ze zeggen alleen wel dat alle echo's tot 12 weken een meisje 'zijn' pas na de 12 weken gaat de Nub, eventueel, een andere hoek aannemen en wordt het duidelijker of je een jongetje of een meisje kan verwachten.
15 dagen geleden
Ik ben wel heel benieuwd of dit allemaal gaat kloppen straks haha! Ik heb al zo vaak bij vriendinnen gezien dat er niks van klopte 😂
15 dagen geleden
Reactie op Joyce Bonthuis
Hii! Ik was 11+2. Wat denken jullie?
Een meisje denk ik? Als ik het goed zie? Weet zelf ook niet heel goed of ik naar het goede kijk
15 dagen geleden
lieve mommy’s to be,
ik had het hierboven bij het topic ookal gezet, maar goed dat sommige erop letten 🙈
veel echo’s zijn echt nog te vroeg om te beoordelen! je kan pas echt goed “raden” vanaf 12-20 weken zwanger!
voor de 12 weken hebben indd alle baby’s nog een “meisjes” NUB & gaat dit na 12 weken pas omhoog staan als het een jongentje zou zijn! 💛
15 dagen geleden
Reactie op Fleeeuurrr
Hier was ik 11w1d, wat zien jullie? Of is dat nog te vroeg?
Haha ahh zo leuk ook bij Eva van Hoorn ❤️ Dan wonen we vlakbij elkaar haha!
15 dagen geleden
Reactie op EvaMarjolein
Haha ahh zo leuk ook bij Eva van Hoorn ❤️ Dan wonen we vlakbij elkaar haha! ...
Aaaah wat leuk❤️❤️
15 dagen geleden
Reactie op Fleeeuurrr
Aaaah wat leuk❤️❤️
Jaa haha wie weet komen we elkaar eens tegen. Wanneer ben je uitgerekend?
15 dagen geleden
Reactie op Flotje
Bij ons leek het bij 11+4 wel echt al omhoog te staan als bij een jongetje. ...
dit dacht k ook bij mijn echo bij de gynaecoloog ze zei al dat dat nog niet zeker kan zijn & de dag erna bij een prive echo studio hetzelfde verhaal.
al de VK’s en gynaecologen waar ik tot nu toe ben geweest zeggen allemaal hetzelfde : wij kunnen het pas echt beoordelen vanaf 12+4 eigenlijk zelfs.. daarom doen echo studio’s het pas van 13 weken en de VK vanaf 14 weken of zelfs later! 🙈
15 dagen geleden
Reactie op EvaMarjolein
Jaa haha wie weet komen we elkaar eens tegen. Wanneer ben je uitgerekend?
Ja inderdaad, 1 juni ben ik uitgerekend! En jij?
15 dagen geleden
Reactie op Fleeeuurrr
Ja inderdaad, 1 juni ben ik uitgerekend! En jij?
Wij 3 juni 🥰