8 Reacties

vorige week

Sommige kindjes zijn wat later. Mijn oudste kreeg pas met 9 maanden interesse 🤷🏻‍♀️ is toch goedgekomen en nu een peuter met een redelijk gevarieerd dieet. Het is nog om te oefenen!
Niet te veel druk opzetten ik ben zelf ook gestopt sommige kindjes willen het gewoon nog niet

vorige week

Ja dit is normaal. Lekker laten gaan. Komt vanzelf. Vooral niet op dringen

vorige week

Herkenning! Hier ook, ze kokhalst al bij het zien van de hapjes🥲

vorige week

Reactie op Mandy1209

Herkenning! Hier ook, ze kokhalst al bij het zien van de hapjes🥲
Wat dan goed kan helpen is veel laten spelen met een lepel. Lekker in de mond vooral kokhals reflex opwekken. Hoort er allemaal bij en dan als er meer interesse is eten op de lepel doen

vorige week

Ja heel helemaal goed hoor! In armere landen krijgen kindjes gerust 1 of meerdere jaren enkel borstvoeding. Komt vanzelf ❤️

vorige week

Ons zoontje wilde er ook een tijd niks van weten. Toen juist even gestopt want wil juist niet dat hij negatieve associaties krijgt! Na 2 weken weer begonnen en gaat nu een stuk beter. Hij krijgt misschien 2 hapjes binnen maar hij heeft er lol in en dat is het belangrijkste

11 uur geleden

Heb je al zo’n lepeltje geprobeerd dat baby’s zelf vast kunnen houden? Mijn kleine (6maanden) wil niet dat ik het in haar mond stop maar als ze zelf mag knoeien en kliederen vindt ze het wel leuk en krijgt ook nog wel wat binnen.