7 Reacties
2 dagen geleden
‘s avonds ook hazenslaapjes of alleen de dutjes overdag ik heb dit namelijk ‘s avonds, na de laatste fles slaapt hij wel
2 dagen geleden
Hier hetzelfde verhaal, we hebben al van alles geprobeerd maar het blijft….. als je de gouden tip tegen komt 🤣
2 dagen geleden
Wij hadden hier ook ellende en ook nog eens 4u sochtends wakker terwijl ik eerst kon zeggen dat ze een perfect slapertje was, sinds vandaag houden we haar 2u wakker ipv de 1u30 die haar altijd goed pastte en nu gaat dat vandaag heel goed! Langere slaapjes, en geen gedoe met in bed leggen en in slaap vallen, ze was dus ondervermoeid!
13 uur geleden
Herkenbaar! Bij ons zoontje is 40 minuten een hele cyclus, dus eigenlijk geen hazenslaapje te noemen. Hij is weer fris en fruitig als hij wakker wordt. Alleen in de draagzak en wat later op de dag kan ik het rekken. Dat doe ik als ik het gevoel heb dat hij het nodig heeft. Verder heb ik geduld en vertrouwen dat het zal veranderen… het is soms onhandig, maar ook wel weer voorspelbaar.
8 uur geleden
Hier 3x 35-45 min op een dag. Is nu 7 maanden. Past bij hem en hij is tussendoor gewoon gezellig 😉. Enige wat soms het slaapje iets langer maakt is na de wandeling, waarbij hij in slaap valt, lekker buiten in de kou laten liggen in de wagen.