37 Reacties

25 dagen geleden

In overleg met de verloskundige laat ik deze zwangerschap tot de eerste echo regelmatig bloedprikken ivm eerdere miskramen. Bij 3+4 was mijn HCG 62, 4+2 580 en gisteren bij 4+6 3100.

12 dagen geleden

4 weken had ik 115 hcg 4,3 had ik 280 Maandag aanstaande moet ik weer bloed prikken dan ben ik 5 weken. Is dat ook goed? Loopt het bij mij goed op?

12 dagen geleden

Reactie op ZusterDaan97

In overleg met de verloskundige laat ik deze zwangerschap tot de eerste ech ...
Bij jou ziet er goed uit. Kun je bij de mijne kijken is dat oké?

12 dagen geleden

321

12 dagen geleden

Ik heb nu twee keer laten testen en het loopt mooi op: 4+3: 1460 4+6: 3840 Ik heb wel begrepen dat het flink kan verschillen en dat het niets hoeft te zeggen als je hCG een stuk lager is. Het kan ook wat later pas omhoog schieten!

12 dagen geleden

Reactie op DappereDroom💞

4 weken had ik 115 hcg 4,3 had ik 280 Maandag aanstaande moet ik weer blo ...
Volgens mij is dit ook hartstikke goed hoor! HCG verdubbelt ongeveer elke drie dagen. Je hebt ook drie dagen tussen het prikken zitten, en je waardes zijn ruim verdubbeld. Ik ben geen dokter maar lijkt mij dat dit ook een mooie score is!

11 dagen geleden

Reactie op Amsterdam 🐰🌸

Volgens mij is dit ook hartstikke goed hoor! HCG verdubbelt ongeveer elke d ...
Hopen dat het zo is! Aanstaande maandag mag ik nog een x bloed prikken! Jou waardes zien er goed uit hoor!

11 dagen geleden

In nederland word dit niet gedaan. Snap ook niet zo goed waarom dit gedaan word. Als het misgaat merk je dat van zelf wel. Zo’n waarde kan foutieve info geven

11 dagen geleden

Reactie op Mama van Vince <3

In nederland word dit niet gedaan. Snap ook niet zo goed waarom dit gedaan ...
In België willen ze dit wel ook omdat het een fertiliteit behandeling was .. ze willen het goed in de gaten houden maar hierdoor heb je wel dagen dat je alleen aan het denken bent en bang bent

7 dagen geleden

Dag allemaal even jullie hulp Ik ben 5 weken - en 3 dagen zwanger ivm beetje bloed verlies van weekend onder controle in zk zondag ochtend hcg 866 en nu 970 donderdag moeten wij terug iemand ervaringen hier mee ? Ik ben dood ongerust en moeten ons natuurlijk schrap zetten voor het ergste maar ik heb nog hoop. Vruch zakje was vandaag op de echo wel te zien zondag nog niet meer deze waar natuurlijk nog leeg

7 dagen geleden

Hoi! Hoe zorgen jullie voor bloedprikken? Ben nu 4+3, heb contact gehad met ziekenhuis (ivm traject), maar hebben niets over bloedprikken gezegd.

7 dagen geleden

Reactie op Kimberley007

Dag allemaal even jullie hulp Ik ben 5 weken - en 3 dagen zwanger ivm beet ...
Dat snap ik. Ze zeggen dat het dubbele moet stijgen. Volgens mij gynaecoloog stijgt het ook niet voldoende bij mij. Ik ben zo ongerust en angstig. Dinsdag heb ik een echo

7 dagen geleden

Reactie op Famke199711

Hoi! Hoe zorgen jullie voor bloedprikken? Ben nu 4+3, heb contact gehad met ...
In Nederland gebeurd dit nauwelijks. In België is dit heel normaal

7 dagen geleden

Reactie op MK-89

In Nederland gebeurd dit nauwelijks. In België is dit heel normaal
Dat klopt. Ik heb een traject in België gehad.

7 dagen geleden

Reactie op DappereDroom💞

Dat snap ik. Ze zeggen dat het dubbele moet stijgen. Volgens mij gynaecoloo ...
Ja snap ik ik heb donderdag een echo weer een opnieuw bloed morgen dus net nog even een test gedaan en die wordt alleen maar knaller rood

7 dagen geleden

De testen heb ik los gelaten. Zo wordt ik echt alleen maar onzeker want de testen zullen knal rood blijven. Alleen de HCG moet stijgen, ik had bij 5 weken 580 dag is weinig volgens de gynaecoloog

7 dagen geleden

Reactie op DappereDroom💞

De testen heb ik los gelaten. Zo wordt ik echt alleen maar onzeker want de ...
Wanneer heb je voor laatst geprikt en wanneer moet je weer ? Ik had gisteren 966 de stijging met zondag was te weinig maar 966 past bij een 5 weken zwangerschap is allemaal zo mentaal zwaar ik lig alleen maar te huilen morgen weten we meer

7 dagen geleden

Ik hoef niet meer te prikken. Volgende week dinsdag een echo met 6+1 dan hopen we meer te zien.. ik had geprikt met 4 weken was 115, daarna met 4+3 was het 280,90 en met 5 weken was het 580

7 dagen geleden

Reactie op DappereDroom💞

Ik hoef niet meer te prikken. Volgende week dinsdag een echo met 6+1 dan ho ...
Spannend ik duim voor je

7 dagen geleden

Reactie op Kimberley007

Spannend ik duim voor je
Hopen dat het voor ons allemaal goed zit!! Heb er zo lang op geacht