3 Reacties

23 dagen geleden

Ik heb geen antwoord op je vraag. Maar ik begrijp je helemaal. Ik maak ongeveer hetzelfde mee. Ben nu bijna 5 weken zwanger van nr. 3. Wat ook heel onverwachts was. Zelfs 2 testen gedaan beide negatief. Het getest omdat ik toch wat kwaaltjes kreeg. Maar eenmaal negatief ging er maar van uit dat ik niet zwanger was. Paar dagen later nog steeds niet ongesteld. Ik dacht laat ik maar nog een keer testen. En wat bleek; zwanger. Was helemaal in shock. Maar wel zeer welkom. Heb ook 2 kinderen van dezelfde leeftijden. Zoontje van 3,5 en dochter van 1,5. In ieder geval gefeliciteerd en heel veel succes. Ik hoop dat alles goed gaan en je je kleintje gezond en wel mag ontvangen❤️

23 dagen geleden

Reactie op Yaseminn

Ik heb geen antwoord op je vraag. Maar ik begrijp je helemaal. Ik maak onge ...
pfffff wat een onzekere rot periode eigenlijk he? ik realiseer me hoe gezegend ik was bij mijn vorige zwangerschappen waar alles gewoon goed voelde en er direct knaltesten uit kwamen. Gefeliciteerd <3

23 dagen geleden

Ik heb geen verstand van bloed waardes helaas, zou dat betekenen dat je nu 3/4 weken bent? Ik heb ook pcos dus ik snap wel helemaal je struggle met er achter komen hoe lang je nou zwanger bent. Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook geen idee hoe lang ik zwanger kon zijn vanwege een erg lange cyclus. Toen ik dit verhaal uit legde aan de vk mocht ik 2 dagen later komen voor een echo om te kijken hoe ver ik was. Ik was toen 5 weken zwanger dus prima te zien. Helaas geëindigd in een miskraam. En ik ben nu 2 maanden later weer zwanger? Ik snap echt niks van m’n pcos 😅 Misschien een idee om je twijfels uit te spreken aan de verloskundige en vragen of je mag langs komen om te kijken hoe ver je nu bent? Daar hebben ze wel begrip voor met pcos denk ik. Bij mij wel.