16 Reacties

7 dagen geleden

Ja en zelfs lekkere geurtjes (de aftershave van mijn vriend) is veel te sterk 🤢 ik ben de hele dag door aan het kokhalzen 🙃

7 dagen geleden

Ja verschrikkelijk haha

7 dagen geleden

Ik ruik ook alles veel sterk er, maar niet dat alles stinkt haha

7 dagen geleden

Ja ik vind ook iedereen en alles stinken … ik zou ook zo als politiehond aan de slag kunnen…

7 dagen geleden

Reactie op SlimmeMuzieknoot692996

Ja ik vind ook iedereen en alles stinken … ik zou ook zo als politiehond aa ...
Hahaha die vind ik goed!

7 dagen geleden

Reactie op EstelleTM 24

Ja en zelfs lekkere geurtjes (de aftershave van mijn vriend) is veel te ste ...
Ja nu je het zegt! Dat heb ik ook!

7 dagen geleden

Reactie op SlimmeMuzieknoot692996

Ja ik vind ook iedereen en alles stinken … ik zou ook zo als politiehond aa ...
🤣🤣

7 dagen geleden

Ik vind gelukkig niet alles stinken maar probeer wel op te letten geen complimenten te geven als iemand geurtje op heeft aangezien waarschijnlijk de rest nauwelijks iets ruikt 🤭

7 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Ik vind gelukkig niet alles stinken maar probeer wel op te letten geen comp ...
Haha ach beter een complimentje dan een belediging

7 dagen geleden

Nu m’n verkoudheid voorbij is ruik ik weer heel goed, en ja heel veel stinkt 😂 Vooral mensen in het ov waar ik dagelijks mee reis

7 dagen geleden

Ja!! Vreselijk!

6 dagen geleden

Heel herkenbaar. Ik heb een puber in huis lopen, die zweetlucht is NIET te doen 😂

6 dagen geleden

Ja, dat ging in m’n vorige zwangerschap zo ver dat m’n vriend niet meer thuis mocht koken, geen stinkende producten in de koelkast (die kon ik op den duur niet meer opendoen vanwege de geur), ik kon de vaatwasser niet meer in- en uitpakken en boodschappen doen was vreselijk… om nog maar te zwijgen over de lucht in de kantine op m’n werk 😅 ik werd er zo misselijk van en moest kokhalzen. Ik kon geen luchtje meer op en m’n tanden kon ik niet meer poetsen met tandpasta. Been there done that. Hoop zo dat dit me deze keer bespaard blijft.

6 dagen geleden

Reactie op Nancke

Heel herkenbaar. Ik heb een puber in huis lopen, die zweetlucht is NIET te ...
🤣

6 dagen geleden

Sinds gisteren middag echt een versterking van geuren, maar nog niet dat ik er misselijk oid van wordt.

6 dagen geleden

Ja! Ik zat net in de trein naar werk en gadver wat stonk het in die trein. Is me nooit eerder opgevallen, ik werd er helemaal misselijk van.