16 Reacties

7 dagen geleden

Ja en zelfs lekkere geurtjes (de aftershave van mijn vriend) is veel te sterk 🤢 ik ben de hele dag door aan het kokhalzen 🙃

7 dagen geleden

Ja verschrikkelijk haha

7 dagen geleden

Ik ruik ook alles veel sterk er, maar niet dat alles stinkt haha

7 dagen geleden

Ja ik vind ook iedereen en alles stinken … ik zou ook zo als politiehond aan de slag kunnen…

7 dagen geleden

Reactie op SlimmeMuzieknoot692996

Ja ik vind ook iedereen en alles stinken … ik zou ook zo als politiehond aa ...
Hahaha die vind ik goed!

7 dagen geleden

Reactie op EstelleTM 24

Ja en zelfs lekkere geurtjes (de aftershave van mijn vriend) is veel te ste ...
Ja nu je het zegt! Dat heb ik ook!

7 dagen geleden

Reactie op SlimmeMuzieknoot692996

Ja ik vind ook iedereen en alles stinken … ik zou ook zo als politiehond aa ...
🤣🤣

7 dagen geleden

Ik vind gelukkig niet alles stinken maar probeer wel op te letten geen complimenten te geven als iemand geurtje op heeft aangezien waarschijnlijk de rest nauwelijks iets ruikt 🤭

7 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Ik vind gelukkig niet alles stinken maar probeer wel op te letten geen comp ...
Haha ach beter een complimentje dan een belediging

7 dagen geleden

Nu m’n verkoudheid voorbij is ruik ik weer heel goed, en ja heel veel stinkt 😂 Vooral mensen in het ov waar ik dagelijks mee reis

7 dagen geleden

Ja!! Vreselijk!

6 dagen geleden

Heel herkenbaar. Ik heb een puber in huis lopen, die zweetlucht is NIET te doen 😂

6 dagen geleden