16 Reacties

8 dagen geleden

yes, hoe kouder hoe beter

8 dagen geleden

Ja dit heb ik ook ik heb zoon vles van 2 liter en die drink ik op 1 dag momenteel gewoon 2x leeg🫣 normaal kreeg ik hem amper 1x leeg

8 dagen geleden

Ja! Droge mond ook anders haha. En helaas ook puisten.. wat ik anders nooit heb 😭. En moe en opgezwollen buik 😜

8 dagen geleden

Ik drink wel meer, maar dat heeft je lichaam ook nodig. Kan ook helpen tegen de misselijkheid

7 dagen geleden

Ja! En droge mond!

7 dagen geleden

Ik word ook iedere ochtend met een super droge mond wakker! Alsof ik onwijs zout eten heb gegeten de avond ervoor 😂 Ik drink wel voldoende maar in de ochtend voelt het alsof ik tekort kom

7 dagen geleden

Mega veel dorst en alsnog een droge mond inderdaad!

7 dagen geleden

Reactie op LindaLeeS

Ja! Droge mond ook anders haha. En helaas ook puisten.. wat ik anders nooi ...
Ik herken het helemaal, opgeblazen buik, puistjes, plassen en dorst.

7 dagen geleden

Ja heel herkenbaar

7 dagen geleden

Herkenbaar! Midden in de nacht of bij het wakker worden een hele droge mond. Mijn ogen zijn ook erg droog tijdens het slapen, heel irritant!

7 dagen geleden

Jaa alleen dat plassen 🥲🫣

7 dagen geleden

Hier juist totaal niet. Word zo snel misselijk als ik drink. Moet er echt op letten dat ik mijn minimale vochtinname haal. Als ik het combineer met wat eten gaat het wel, maar een paar losse slokken is garantie voor misselijkheid

6 dagen geleden

Door de stijging van oestrogeen krijg je een droge mond! Is dus hormonaal en niet perse een teken dat je dorst hebt. Maar wel fijn om wat vaker een slokje te drinken om dat gevoel een beetje weg te krijgen. Ik heb het zelf trouwens ook!

6 dagen geleden

Heel herkenbaar! En het liefst gaat in elk glas drinken een ijsklontje 😆

6 dagen geleden

Ja, normaliter dronk ik niet een fles leeg, nu drink ik er 3 leeg 😅

6 dagen geleden

Jaaa echt heel erge dorst waardoor ik elk half uur/ uur moet plassen 🙈