29 Reacties
6 dagen geleden
Zo gaat het bij mij al sinds begin. Heb 1 x op de bank gechilld sinds de geboorte nu lig ik iedere avond alleen nog maar boven omdat ik anders alleen maar naar boven aan het rennen ben, dan lig ik in mijn bed bij haar 😵💫😵💫😵💫 het is echt vervelend hopelijk veranderd het snel voor je. Misschien tandjes die doorkomen?
6 dagen geleden
Reactie op Maryam 19
Ter aanvulling: vandaar dat ik eigenlijk geen zin meer heb om voor de tv te ...
Dit is zo herkenbaar.. ik zei pas nog tegen mijn partner toen hij vroeg kom je een keer beneden zitten: dan zit ik alleen maar te wachten tot ik weer naar boven moet rennen en kan ik mijn drinken etc weer laten staan 🥲
6 dagen geleden
Het zelfde hier, maar dit speelt al 3 weken bij ons. Is nu net 6 maand.
Avond voor mijzelf heb ik opgegeven voor nu. Heel af en toe sneak ik er nog even tussen uit voor 3 kwartier, vreet dan snel een zak chips weg🙈
Maar wordt dan al weer geroepen. Ze slaapt ook bij ons in bed en lig dus vaak al rond 19.00 uur in bed met de kleine. Mobiel voor Netflix zodat ik toch als ze slaapt tenminste nog iets kan zien.
Mijn man is een gamer en laatste tijd veel avonden weg voor Scouting, concerten en beunen. Dus die mist mij ook niet echt ofso op die momenten.
Ik geef er aan toe en doe het met liefde.
Ik vind het erger dat ik 's nachts elk 1 a 2 uur weer wakker wordt voor de borst of troost. 3 weken slaap te kort is wel heftig voor je gemoedstoestand!
6 dagen geleden
Reactie op Evida1988
Zo gaat het bij mij al sinds begin. Heb 1 x op de bank gechilld sinds de ge ...
Hetzelfde hier heb nog nooit lekker kunnen chillen op de bank 🤣 komt vast vanzelf goed
6 dagen geleden
Reactie op Evida1988
Dit is zo herkenbaar.. ik zei pas nog tegen mijn partner toen hij vroeg kom ...
Hahaha dit is echt precies zo. Hij vond me echt raar dat ik al om 19u naar bed ging, maar idd ik zit niet echt op mn gemak ondat je soort van wacht tot ze weer wakker worden. Dan pak je allerlei lekkers, doe je net een serie aan, lig je onder de dekens en word je idd alweer geroepen hahaha
6 dagen geleden
Hier ook. Al weken, of maanden? Geen idee meer.. sinds de slaapregressie en hij is nu 24 weken. De eerste keer gaat mijn partner naar boven, meestal speentje. De 2e keer ook maar dan kijk ik mee op de babyfoon en besluit ik vaak naar boven te gaan, tanden te poetsen en liggen bv te geven zodat hij weer gaat slapen. Hij hapt dan ook keihard aan en gaat als een malle zuigen dus blijkbaar toch flink honger ondanks hij dan rond 19.00 mijn borst "leeg" drinkt.
6 dagen geleden
Reactie op Maryam 19
Hahaha dit be. Ik idd. Soms heb ik zo ergs zin in ijs ofzo en denk ik eff k ...
Ik heb gisteren 4 jumbo huismerk mini Magnum ijsjes naar binnen gewerkt 😂🙈
In denk nog geen 30 minuten tijd 🫣
Mijn man komt nooit te weten dat ik ze deze week had gehaald, heb op gegeten en bewijs materiaal heb weggegooid 🙃
6 dagen geleden
Check je eigen topic: “niet weg te leggen baby”. We zijn daar super actief doorgegaan met een groepje dames en er worden echt hele goede tips gedeeld. Misschien heb je er wat aan!
6 dagen geleden
Reactie op Evida1988
Zo gaat het bij mij al sinds begin. Heb 1 x op de bank gechilld sinds de ge ...
Bij mij ook
5 dagen geleden
Hier precies hetzelfde!! Wat fijn om te lezen dat dit bij meerdere zo is ondanks dat ik het heel rot vind voor iedereen🥲 Hier gaat hij tussen 19-20 naar bed en we moeten zeker 5 keer terug naar hem tot we het zelf opgeven en om 21:00 ook maar naar bed gaan.. Ben benieuwd of iemand dé tip heeft
5 dagen geleden
Hier ook al maanden aan de gang. Precies hetzelfde. Zodra ze merkt dat ik weg ben is het huilen en alleen rustig aan de borst. Ik kan nergens meer heen… mijn vriend vind het wel ongezellig en dat snap ik ook! Ik hoop zo dat het binnenkort verandert. Iemand die daar ervaring mee heeft? Mijn zoontje was ook wel aanhankelijk maar niet zo extreem.
5 dagen geleden
Reactie op Maryam 19
Hahaha dit is echt precies zo. Hij vond me echt raar dat ik al om 19u naar ...
Ja dat snappen ze denk ik niet. Als je beneden zit, kan je hoofd niet focussen op rust of opletten op een film ofzo (ik tenminste) omdat ik zit te wachten tot ik weer aan de gang moet.. mijn concentratie kan niet aan staan dan ofzo 😅
Ik ga ook uit mezelf boven op bed liggen bij haar ook al heeft ze me niet nodig, puur zodat ik niet op de camera hoef op te letten wanneer ze me weer nodig heeft, en dan te balen als ik weer naar boven moet. Als ik er bij lig en ik hoor haar geef ik gelijk een tut of de borst en ipv dat ik dan baal ben ik er toch al en baal ik dan ook niet. Je leeft zo wel echt langs elkaar heen thuis