20 Reacties

20 dagen geleden

Hier net zo!

20 dagen geleden

Jaa heel herkenbaar!! Voor jouw lichaam is kou standje actie en warmte standje veilig. Heel belangrijk om je buik en voeten lekker warm te houden! Ik draag lekkere warme wollen sokken en een wollen nierwarmer (zo heet dat) die mijn baarmoeder lekker warm houdt! Ze heb ik het toch ietsjes minder koud 🥶

20 dagen geleden

Reactie op Mylène94

Jaa heel herkenbaar!! Voor jouw lichaam is kou standje actie en warmte stan ...
Meet jij je temperatuur wel eens? En ik ga eens opzoeken, wollen nierwarmer! Ben benieuwd

20 dagen geleden

Reactie op RRV2002

Meet jij je temperatuur wel eens? En ik ga eens opzoeken, wollen nierwarm ...
Yes! Elke dag! Ik heb de mijne bij Asterra besteld, en leef er in!! Zelfde dag verzonden volgende dag in huis, echt super 😊

20 dagen geleden

Reactie op Mylène94

Yes! Elke dag! Ik heb de mijne bij Asterra besteld, en leef er in!! Zelfde ...
Nice! Ik temperatuur mij meerdere malen, bang denk ik dat die weer “normaal” wordt. Maar daarstraks uit werk warm en toen 38,1 en net weer 37,3 Meestal nu tussen 37,2-37,8 graden nu ik zwanger ben

20 dagen geleden

Reactie op RRV2002

Nice! Ik temperatuur mij meerdere malen, bang denk ik dat die weer “norma ...
Ja het is ergens fijn dat je ziet dat het goed zit, maar het kan je ook angstig merken. Ik vind het dan gelijk spannend als ik iets minder warm ben. Ik ben vaak tussen de 0,3 en 0,6 graden warmer, maar als het dan maar 0,2 graden is vind ik het gelijk spannend 😅

20 dagen geleden

Reactie op RRV2002

Nice! Ik temperatuur mij meerdere malen, bang denk ik dat die weer “norma ...
Na mijn miskraam was ik gelijk weer gedaald in temperatuur naar -0,3/-0,4

20 dagen geleden

Reactie op Mylène94

Ja het is ergens fijn dat je ziet dat het goed zit, maar het kan je ook ang ...
Ja dat snap ik wel, mijn normale temperatuur is 36,4 meestal. En misschien moet ik ook maar stoppen met temperaturen inderdaad! Lastig zeg… Hoeveel weken ben jij?

20 dagen geleden

Reactie op Mylène94

Na mijn miskraam was ik gelijk weer gedaald in temperatuur naar -0,3/-0,4
Ahaa… ja ik ben der ook weer zo bang voor. Bij mij zal het dan wel duidelijk zijn als dat zou gebeuren. Maar we gaan van het goede uit! Heb de 17de mijn eerste echo met 6 weken

20 dagen geleden

Jaa heb t ook aldoor koud

20 dagen geleden

Ik heb helemaal hetzelfde! Ook altijd koud en moe..

20 dagen geleden

Jaaaa heel herkenbaar! En dan ook nog ‘s nachts uit m’n warme bed moeten omdat ik weer moet plassen, brrrrrr

19 dagen geleden

Ja ik heb het ook echt meeeega koud steeds!

19 dagen geleden

Ik bevries ook, drink de hele dag door thee en gebruik m’n sjaal als dekentje 😂

19 dagen geleden

Jep, hier ook team kou kleum😅

19 dagen geleden

Ja heel herkenbaar! Snel op de dag vermoeid en ook stervenskoud 🥶 Veel thee drinken en lekker onder een dekentje. Heb zelfs een warmte onderdeken gekocht voor in bed 😅

19 dagen geleden

Ik heb het ook steeds heel koud! Ik zet wel altijd een paar uur voor het naar bed gaan zo’n matrasverwarmer-matje aan, die haal er dan uit als ik in bed ga. Dat is echt hemels en ik zou niet zonder kunnen! Misschien een idee voor de mede-koukleumen ☀️

19 dagen geleden

Reactie op AdembenemendeHart596403

Ja heel herkenbaar! Snel op de dag vermoeid en ook stervenskoud 🥶 Veel the ...
Ah ja dat is dus superzalig!

19 dagen geleden

Reactie op SlimmeMuzieknoot692996

Ik heb het ook steeds heel koud! Ik zet wel altijd een paar uur voor het na ...
Ja ik ga hem er morgen weer opleggen! Nu al zin in haha, momenteel zo koud. Temperatuur ook gelijk lager