14 Reacties

9 maanden geleden

Ik herken de struggle. Ik draag nu vooral sportbh's. Toch wat comfortabeler qua pasvorm en vaak toch genoeg steun

9 maanden geleden

Heel herkenbaar, ik lees mee 馃挏

9 maanden geleden

Deze heb ik vorige week gekocht, de eerste waar ik echt blij mee ben en fijn zit. Ik ga er binnenkort nog 'n paar halen. https://www.prenatal.nl/carriwell-meegroei-en-voedingsbh-gelbeugel-black-1034740010/

9 maanden geleden

Reactie op Saranghae

Deze heb ik vorige week gekocht, de eerste waar ik echt blij mee ben en fij ...
Ik heb een grote cup, namelijk F80 sinds ik zwanger ben. En deze geeft alsnog genoeg steun (ik heb de L).

9 maanden geleden

Ik draag mijn voedingsbh's alweer. Maar moet bekennen dat ik die alleen naar werk draag (1x in de week), verder ben ik bh loos.

9 maanden geleden

Ik draag ook al voedingsbh's en ik heb bij de Hema een beugelloze gekocht. Een omvangmaat te groot, zodat deze nog mee kan groeien. Dat is inmiddels ook al wel nodig, want ik draag heel hoog 馃槀

9 maanden geleden

En thuis altijd zonder bh, maar dat deed ik hiervoor ook al

9 maanden geleden

Ik had zelfs voor m鈥檔 zwangerschap al een hekel aan beugels 馃槵 ik draag al heel lang de zero feel bh鈥檚 van sloggi. Nu met de zwangerschap een maatje groter! Ik heb een normale cup (niet groot en niet klein). Weet niet of ze heel geschikt zijn voor grote cups 馃

9 maanden geleden

Gebruik je al een bh-verlengstuk? Vaak is de cupmaat nog goed, maar is je omvang flink aan het veranderen waardoor alles samengeperst word. Ik gebruik soms zelfs 2 verlengstukken 馃槀

9 maanden geleden

Reactie op mave94

Gebruik je al een bh-verlengstuk? Vaak is de cupmaat nog goed, maar is je o ...
Dit heb ik ook! Cupmaat valt mee maar omtrek zit gewoon niet meer lekker. Ik heb een tijd geen bh gedragen, toen die van carriwel maar door mijn grote cup en dat mijn borsten steeds tegen elkaar zaten mega jeuk en uitslag en waarschijnlijk een schimmelinfectie tussen mijn borsten. Nu dus toch weer naar beugel maar heb voedingsbh met beugel van primadonna en cake en die zitten op zich wel oke maar thuis het liefst zonder.

9 maanden geleden

Hi, Ik heb vorige zwangerschap de bh's van Bressy gedragen. Deze zijn zonder beugel & hebben knoopjes aan de voorkant waardoor ze ook ideaal zijn als voedingsbh, mocht je straks borstvoeding willen/kunnen geven!

9 maanden geleden

Z贸 herkenbaar. Van alles geprobeerd en nu eindelijk iets gevonden. Deze zit oprecht heel fijn: https://hetbevallingsjurkje.nl/carriwell-padded-gepatenteerde-gel-beugel/

9 maanden geleden

Ik heb bij de Livera een BH gehaald maat 85G en deze zit echt ontzettend fijn. Genoeg ondersteuning eindelijk!

9 maanden geleden

Reactie op Fleur-90

Z贸 herkenbaar. Van alles geprobeerd en nu eindelijk iets gevonden. Deze zit ...
Deze heb ik ook idd, super fijn! (Bij prenatal net wat goedkoper trouwens).