25 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Ccw1234
Hier hetzelfde. Wel een naam maar je wilt er verliefd op zijn en dat heb ik ...
We hebben ook wel een naam, maar niet verliefd op ofzo. Maar denk ook niet dat we dat gaan krijgen. Nergens een wouw gevoel bij haha. Soms moet je ook maar gewoon je eerste keuze volgen, vaak het beste denk ik.
8 maanden geleden
Hier heeft het ook lang geduurd, namen die bij ons langs zijn gekomen en voldoen aan je eisen (denk ik);
Krijn
Toon
Abel
Otto
Rein
Siem
Moos
Boet
Boele
Loek
8 maanden geleden
Hier een Ties, nog elke dag blij dat we daarvoor zijn gegaan. Hadden 2 opties, maar bij beide minder wauw gevoel dan bij een meisjesnaam. Maar toen hij geboren werd vonden we het echt een Ties. Krijg nog vaak te horen dat mensen het een stoere naam vinden en vooral vinden passen bij m’n boeven kind
8 maanden geleden
Herkenbaar wat je schrijft! Nergens een écht speciaal gevoel bij dus nu voelt het eerder als een soort iene-miene-mutte met namen haha. Wel een lijstje met namen die we ‘aardig’ vinden.
Wat bij mij anders is, is dat ik me ook ongeveer zo voelde bij mijn dochter. Toen iets meer zekerheid over de naam omdat we een vernoeming deden, maar nog steeds niet per se ‘wauw’. Mijn ervaring is dat je waardering voor de naam meegroeit met je kindje. Ik denk dat het bij mij iets van een jaar duurde maar nu kan ik me het echt niet anders meer voorstellen en vind ik de naam heel goed bij mijn dochter passen
8 maanden geleden
Wat lastig een jongensnaam uitzoeken! Heel herkenbaar. En wij moeten dat 3x doen. 🙈 Maar het is gelukt. Haha
Onze zoontjes heten Sten en Jent. De derde houden we nog even geheim tot de kleine geboren is.
Wat ook op ons lijstje stonden:
Duuk
Daaf
Ties
Tiem
Teun
Ref
Loek
Loet
Nauk
Deen
Jors