17 Reacties

13 uur geleden

Hey, ik zou morgen even afwachten, bloedingen kunnen best normaal zijn tijdens een zwangerschap. Wel moet ik zeggen dat bij mijn vorige miskraam de streepjes na 1 maand nog erg duidelijk te zien waren op de test. Heel veel sterkte morgen, en hopelijk goed nieuws❤️

13 uur geleden

Zou kunnen dat je ‘gewoon’ een goed doorbloede baarmoedermond hebt en toch nog zwanger bent natuurlijk. Spannend ❤️ nog heel even afwachten tot morgen en je hebt wat meer idee van of het goed zit of niet

13 uur geleden

Ipv een clear blue test zou ik de verloskundige bellen om te vragen of je langs mag komen om toch even snel te kijken

13 uur geleden

Reactie op Ashja

Ipv een clear blue test zou ik de verloskundige bellen om te vragen of je l ...
Bedankt voor je reactie! Ik heb morgen om 15:15 uur een afspraak staan gelukkig. Die was vrijdag 8 november al gemaakt nadat ik de eerste keer een bloeding had. Dus morgen weet ik als het goed is meer. Ik zit mezelf nu helemaal gek te maken joh.

13 uur geleden

Reactie op runningmom

Zou kunnen dat je ‘gewoon’ een goed doorbloede baarmoedermond hebt en toch ...
Jaa inderdaad, het kan alle kanten opgaan wat dat betreft! Lief dat je even reageert 🫶🏼

13 uur geleden

Reactie op Rebekka:)

Hey, ik zou morgen even afwachten, bloedingen kunnen best normaal zijn tijd ...
Jaa meer dan afwachten kan ik ook niet doen inderdaad. Ik lees inderdaad dat bloedingen heel normaal zijn maar toch schrik je je altijd een ongeluk. Thanks voor je reactie!! 🫶🏼

13 uur geleden

Ik zou de echo morgen even afwachten, wie weet is het gewoon goed. Mocht het een miskraam zijn, dan kunnen testen echt heel lang knal positief blijven. 4 miskramen gehad en bij de eerste heb ik nog 8 weken lang positief getest, toen na mijn eerste menstruatie pas negatief.

13 uur geleden

Hee. Spannend voor je! Ik heb dit helaas ook gehad. Vroege miskraam maar de testen bleven oplopen... Ik had nog wel wat hoop maar helaas was er toch echt niets meer te zien op de echo Testen werden steeds donkerder maar clear blue bleef wel hangen op 2-3

13 uur geleden

Reactie op MK-89

Ik zou de echo morgen even afwachten, wie weet is het gewoon goed. Mocht ...
Aah dankjewel voor je reactie, afwachten is ook inderdaad het enige wat ik kan doen. Gelukkig hoef ik niet zo heel lang meer te wachten. Maar wat is die onzekerheid killing zeg! En apart ook dat het zo van elkaar kan verschillen hè en dat het bij de ene mk wel zo snel afneemt en bij de ander nog zolang knal positief blijft.

13 uur geleden

Reactie op J.W.N

Hee. Spannend voor je! Ik heb dit helaas ook gehad. Vroege miskraam maar de ...
Aah wat naar voor je dat je het ook hebt gehad! Het geeft je idd nog een beetje hoop en dan komt het natuurlijk weer als een mokerslag binnen als je niks ziet op die echo. Bedankt voor je reactie! 🫶🏼

13 uur geleden

Reactie op CjvH

Aah wat naar voor je dat je het ook hebt gehad! Het geeft je idd nog een be ...
Heel veel succes morgen! Houd je ons op de hoogte?💕 Ik duim met je mes

13 uur geleden

Reactie op J.W.N

Mee***

12 uur geleden

Reactie op J.W.N

Aah lief dankjewel! Ik houd jullie zeker op de hoogte 🤭🩷

3 uur geleden

Toch in alle eigenwijsheid vanochtend een Clearblue digitale test met wekenindicator gedaan. Deze is ook opgelopen ipv afgenomen. Blijft heel vreemd allemaal. Hopelijk vanmiddag in ieder geval meer duidelijkheid! Ik laat het hier even weten 🤭🫶🏼

3 uur geleden

Reactie op CjvH

Toch in alle eigenwijsheid vanochtend een Clearblue digitale test met weken ...
Jeetje... Spannend hoor !!

3 uur geleden

Reactie op CjvH

Jaa meer dan afwachten kan ik ook niet doen inderdaad. Ik lees inderdaad da ...
Dat begrijp ik heel goed. Heel veel sterkte vandaag!❤️

9 minuten geleden

Denk dat je gewoon zwanger bent 😇