Hallo allemaal!
Ik moet even van mij afschrijven en misschien dat er meiden/dames zijn die zich herkennen in mijn verhaal en hun eigen verhaal willen/kunnen delen.
Zou het proberen kort te houden ;-).
Donderdag 7 november: kleine bloeding gehad, vk gebeld kon de dag erna terecht voor een echo.
Vrijdag 8 november: bij de vk geweest, volgens eigen berekening zou ik toen 7+1 moeten zijn. Op de inwendige echo nog niks te zien. Vk sprak uit dat ze het vermoeden had dat ik wat minder ver was dan we dachten (ivm onregelmatige cyclus), maar ze kon er nog weinig van zeggen. Afgesproken dat ik over 2 weken terug zou komen voor een nieuwe echo (donderdag 21 november).
Maandag 11 november: opnieuw een bloeding, helderrood met heel af en toe een klein stolseltje. Bloeding heeft ook ruim een week aangehouden. Had ook echt wel een inlegkruisje/klein maandverbandje nodig om het op te vangen. Symptomen van zwangerschap hielden echter wel aan (tot op heden).
Woensdag 20 november: ik dacht doe toch nog even een test aangezien morgen toch die afspraak is bij de vk. Ik was helemaal in de veronderstelling dat ik weinig tot niks zou zien. Omdat bij mijn vorige vroege mk ook zo snel die streep afnam en amper zichtbaar meer was na 4 dagen. Maar tot mijn verbazing is die streep nog even donker als 2 weken terug en dat met avond urine. 🤯
Het zegt waarschijnlijk helemaal niks maar toch vind ik het wel raar dat het nog niks is afgenomen. Je zou denken dat het hormoon toch langzaam je lichaam verlaat. En om mezelf nog even gekker te maken ga ik morgenochtend nog een cb digitale test doen met wekenindicator. Als die nog gestegen is (die stond op 22 oktober op 2 - 3 weken) dan schiet mij maar lek hoor.
Ik heb even wat foto’s toegevoegd ter vergelijking. De ene van april dit jaar en de andere van deze maand.
Hey, ik zou morgen even afwachten, bloedingen kunnen best normaal zijn tijdens een zwangerschap. Wel moet ik zeggen dat bij mijn vorige miskraam de streepjes na 1 maand nog erg duidelijk te zien waren op de test.
Heel veel sterkte morgen, en hopelijk goed nieuws❤️
Zou kunnen dat je ‘gewoon’ een goed doorbloede baarmoedermond hebt en toch nog zwanger bent natuurlijk. Spannend ❤️ nog heel even afwachten tot morgen en je hebt wat meer idee van of het goed zit of niet
Ipv een clear blue test zou ik de verloskundige bellen om te vragen of je l ...
Bedankt voor je reactie! Ik heb morgen om 15:15 uur een afspraak staan gelukkig. Die was vrijdag 8 november al gemaakt nadat ik de eerste keer een bloeding had. Dus morgen weet ik als het goed is meer. Ik zit mezelf nu helemaal gek te maken joh.
Hey, ik zou morgen even afwachten, bloedingen kunnen best normaal zijn tijd ...
Jaa meer dan afwachten kan ik ook niet doen inderdaad. Ik lees inderdaad dat bloedingen heel normaal zijn maar toch schrik je je altijd een ongeluk. Thanks voor je reactie!! 🫶🏼
Ik zou de echo morgen even afwachten, wie weet is het gewoon goed.
Mocht het een miskraam zijn, dan kunnen testen echt heel lang knal positief blijven. 4 miskramen gehad en bij de eerste heb ik nog 8 weken lang positief getest, toen na mijn eerste menstruatie pas negatief.
Hee. Spannend voor je! Ik heb dit helaas ook gehad. Vroege miskraam maar de testen bleven oplopen... Ik had nog wel wat hoop maar helaas was er toch echt niets meer te zien op de echo
Testen werden steeds donkerder maar clear blue bleef wel hangen op 2-3
Ik zou de echo morgen even afwachten, wie weet is het gewoon goed.
Mocht ...
Aah dankjewel voor je reactie, afwachten is ook inderdaad het enige wat ik kan doen. Gelukkig hoef ik niet zo heel lang meer te wachten. Maar wat is die onzekerheid killing zeg! En apart ook dat het zo van elkaar kan verschillen hè en dat het bij de ene mk wel zo snel afneemt en bij de ander nog zolang knal positief blijft.
Hee. Spannend voor je! Ik heb dit helaas ook gehad. Vroege miskraam maar de ...
Aah wat naar voor je dat je het ook hebt gehad! Het geeft je idd nog een beetje hoop en dan komt het natuurlijk weer als een mokerslag binnen als je niks ziet op die echo. Bedankt voor je reactie! 🫶🏼
Toch in alle eigenwijsheid vanochtend een Clearblue digitale test met wekenindicator gedaan. Deze is ook opgelopen ipv afgenomen. Blijft heel vreemd allemaal. Hopelijk vanmiddag in ieder geval meer duidelijkheid! Ik laat het hier even weten 🤭🫶🏼