15 Reacties

6 dagen geleden

Hey, ik maak nu vrijwel hetzelfde mee. Ik heb gisteren hetzelfde te horen gekregen. Ik ben na het stoppen met de pil direct zwanger geworden. Ik weet daardoor, net als jij, nu ook niet wanneer mijn ovulatie was. De kans is daardoor best aanwezig dat de termijn die de vk gezien heeft gewoon klopt. Maar de kans is er ook dat het niet goed is. Helaas kunnen we niet heel veel meer doen dan afwachten tot de volgende echo. Ik heb al veel verhalen gelezen waarbij het "terugzetten" uiteindelijk toch goed gekomen is! Het is allemaal nog zo moeilijk te zien, zo klein... Houd hoop en bij de volgende echo hoor je meer. Dat probeer ik ook te doen...

6 dagen geleden

Dankjewel voor je lieve reactie en voor jou hetzelfde natuurlijk! De onzekerheid vind ik lopend en hoewel ik weet dat ik het antwoord er niet ga vinden ga je toch veel op internet opzoeken. Wanneer heb jij weer opnieuw de echo ook volgende week dinsdag?

6 dagen geleden

Ah wat spannend is het dan allemaal en wat brengt het veel onzekerheid met zich mee hé. Enige wat ik kan zeggen is op rationeel gebied. Als je 7 september gemeenschap hebt gehad, dan is het laatste moment van bevruchting 12 september. Een innesteling kan wel tot 12 dagen duren, dan kom je uit op 24 september. Pas vanaf de innesteling gaat het echt groeien zoals we tellen. Als je dit aanhoudt dan zou het dus nog kunnen kloppen volgens mij. Dan zou je namelijk op 5 weken en een beetje zitten. Wat ik hiermee wil zeggen is, het kan van alles betekenen. Sterkte!

6 dagen geleden

Reactie op InspirerendeTulp980209

Dankjewel voor je lieve reactie en voor jou hetzelfde natuurlijk! De onzek ...
Ja, ik snap het wel, maar Google gaat je niet verder helpen. Ik heb mijn gedachten opgeschreven met de focus op dat het bij beide opties goedkomt. Dat geeft mij wel iets meer rust. Ik heb gisteren alleen een vruchtzakje en een dooierzakje gezien met een klein uitstulpseltje, maar nog geen hartactie. Ik mag daarom nog wat langer in spanning zitten en heb volgende week vrijdag pas de volgende echo. Maar echt, als je niet weet wanneer je ovulatie is geweest, kan alles!

6 dagen geleden

Ik had bij mijn vorige zwangerschap hetzelfde. Mijn menstruatie was ontzettend onregelmatig dus ik had geen idee wanneer mijn ovulatie was. Bij de eerste echo dachten we rond de 7-8 weken te zitten, maar wij waren teruggezet naar 6 weken. Het hartje klopte wel dus dat stelde me al gerust. De echo erop, 2 weken later, was hij alweer een stuk gegroeid en was het dus allemaal goed. Hopelijk stelt dat je een beetje gerust. Succes met wachten en ik duim voor je! 🍀❤️

6 dagen geleden

Reactie op Jm2023

Ik had bij mijn vorige zwangerschap hetzelfde. Mijn menstruatie was ontzett ...
Dankjewel voor je reactie! Het helpt me om het een beetje in het midden te laten. Je voelt je zo kwetsbaar op het moment dat het verteld wordt en door de manier waarop de VK het vertelde (wel lief en rustig hoor) trek ik daar al conclusies uit terwijl dit denk ik meer komt omdat ik op dat moment kwetsbaarder was. Mijn vriend heeft het namelijk wat optimistischer ervaren. Je berichtje helpt omdat ik al bijna van het ergste uitga. Dankje ☘️

6 dagen geleden

Reactie op Jm2023

Ik had bij mijn vorige zwangerschap hetzelfde. Mijn menstruatie was ontzett ...
Dankjewel voor je berichtje en wat fijn om te horen dat het ook positief kan aflopen. Dat geeft mij iets meer hoop voor de komende dagen☘️

6 dagen geleden

Reactie op Bruisend

Ah wat spannend is het dan allemaal en wat brengt het veel onzekerheid met ...
Dankjewel voor je reactie. Ik had zelf ook van alles opgezocht en kwam als optie ook ongeveer hier op uit. Het geeft een beetje rust en hoop voor de komende dagen☘️

6 dagen geleden

Reactie op VrolijkeParel532819

Ja, ik snap het wel, maar Google gaat je niet verder helpen. Ik heb mijn ge ...
Nee je hebt helemaal gelijk. Ik probeer nu de focus op mijn gezondheid te richten en extra gezond te eten en voldoende te blijven bewegen. Voor jou dus nog iets langer in spanning. Veel sterkte en hopelijk krijg je bij de volgende echo goed nieuws , ik duim voor je ☘️

6 dagen geleden

Absoluut niet verde gaan googelen! Positief blijven, rusten en goed eten en drinken.

6 dagen geleden

Heey hallo, ik heb dit ook gehad met mijn zoontje, ik dacht toen dat ik 8 weken was maar was op de eerste echo 6 weken en 5 dagen met een kloppend hartje ook. Ik moest toen 2 helse weken wachten op een nieuwe echo. Gelukkig was alles goed!

6 dagen geleden

Reactie op VrolijkeParel532819

Ja, ik snap het wel, maar Google gaat je niet verder helpen. Ik heb mijn ge ...
Mag je misschien in deze week 2/3 keer gaan prikken voor je HCG? Kan je geruststellen

10 uur geleden

Reactie op InspirerendeTulp980209

Dankjewel voor je lieve reactie en voor jou hetzelfde natuurlijk! De onzek ...
Hey, veel succes met je echo. Ik zal voor je duimen en hoop dat het allemaal goed zit!

Reactie op VrolijkeParel532819

Hey, veel succes met je echo. Ik zal voor je duimen en hoop dat het allemaa ...
Dankjewel voor je berichtje! Wij hebben gelukkig goed nieuws gehad vandaag. Er was een goede ontwikkeling in groei te zien en een duidelijke hartslag. Wanneer heb jij de volgende echo? Ik hoop dat dit jou wat hoop geeft en dat je hetzelfde te horen mag krijgen ☘️

3 uur geleden

Reactie op InspirerendeTulp980209

Dankjewel voor je berichtje! Wij hebben gelukkig goed nieuws gehad vandaag. ...
Wat fijn zeg!! Nu lekker gaan genieten ❤️ ik mag vrijdag terug voor de echo. Oprecht de langste 10 dagen van mijn leven dit. Maar ik heb vertrouwen!!