60 Reacties

15 dagen geleden

Hehe, ja er zit een lange en onzekere tijd tussen. Van mij zou de echo ook best morgen mogen zijn! Maar ik vind het afwachten tot nu toe meevallen. Ik focus me op de leuke dingen in het hier en nu. Anders duurt het wachten al helemaal zo lang. Ik zou wat kleine doelen stellen die je voor de echo wil behalen, bijvoorbeeld het uitlezen van een boek of het afmaken van een hobbyprojectje

15 dagen geleden

Dit is om alvast onze geduld te testen voor als de kleine er straks is 🤪🤪🙃 31okt mijn eerste echo. Nu vandaag 4 weken. En in juli bij de echo er juist achter gekomen dat het hartje niet klopte. Dus ik sta er nu heel gemixed in…. Ik voel me nu ook anders dan de vorige keer en probeer er eigenlijk niet te veel mee bezig te zijn 🙈 Maar ik denk wel dat na die eerste echo ik relaxter ben. Ik wil nu ook helemaal niets voor de kleine kopen. Alleen wel alvast bv panty’s zodat ik weer jurkje aan kan want met die opgeblazen buik pas ik een normale panty niet 😂

15 dagen geleden

Reactie op Veronne_9

Hehe, ja er zit een lange en onzekere tijd tussen. Van mij zou de echo ook ...
Ja dat is een mooie!

15 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Dit is om alvast onze geduld te testen voor als de kleine er straks is 🤪🤪 ...
Haha heel spannend! Ik hoop dat alles positief mag zijn! ❤️

15 dagen geleden

Reactie op Celienxoxo

Haha heel spannend! Ik hoop dat alles positief mag zijn! ❤️
Dat hoop ik ook voor ons allemaal 🙏🏼

14 dagen geleden

Het duuuuurt zo lang jaaaa. Mijn vorige zwangerschap was ook een missed abortion in juli. Wel ook een dochtertje van 2 maar ik sta er dit keer wel echt heel anders in. Ik voel me mega zwanger maar durf echt nog niet blij te zijn en dat maakt me eigenlijk zo sip. Probeer wel echt positief te blijven maar wat een onzekerheid. Gelukkig wel volgende week al een echo maar ik ben dan als het goed is pas 7 weken dus het blijft wel even onzeker nog

14 dagen geleden

Pfoe ik vind dit ook erg lang duren hoor! Vind t zo spannend!! Heb het al wel aan een paar mensen verteld. Kan het niet zo lang voor me houden

14 dagen geleden

Reactie op mamacam90

Het duuuuurt zo lang jaaaa. Mijn vorige zwangerschap was ook een missed abo ...
Ah extra spannend dus! Ik kan mij goed voorstellen dat je het lastig vind om blij te zijn. Ik vind het ook heel onwerkelijk nog. Ik merk eigenlijk niks anders dan toen ik nog niet zwanger was, dus dat maakt ook wel onzeker soms!

14 dagen geleden

Reactie op Poodja

Pfoe ik vind dit ook erg lang duren hoor! Vind t zo spannend!! Heb het al w ...
Snap ik!!

14 dagen geleden

Ik kan niet meer wachten en mag vanmiddag voor een vroege echo langskomen. Ma in juli en deze zwangerschap vaker mini bloedingen, dus we nemen maar het risico dat het misschien nog net te vroeg is met geschat 6+5. De stress, het afwachten. Niet te doen😓

14 dagen geleden

Mee eens! week 1 vond ik nog easy om te wachten en het is nu nog 1,5 week maar ik merk dat ik meer en meer onzeker word.. je wilt zo graag bevestiging hebben dat alles goed zit!

14 dagen geleden

Het is verschrikkelijk… ik heb 2 vroege miskramen gehad en nu voor het eerst oplopende testen en geen bloedingen. Ik kan 28 oktober pas terecht en iedere minuut lijkt wel een uur te duren.. ik wordt hier zo onzeker van.

14 dagen geleden

Reactie op MK-89

Ja echt herkenbaar. Die eerste weken zijn echt killing 😫 En na veel misk ...
Dit heb ik echt precies hetzelfde. Ik ben zo zo zo bang. Iedere x met afvegen weer bang dat er bloed is. Maar helemaal niks tot nu toe! Ik hoop echt zo dat het goed blijft gaan.

14 dagen geleden

Reactie op Loetjetoetje

Ik kan niet meer wachten en mag vanmiddag voor een vroege echo langskomen. ...
Spannend! Laat ons weten hoe het is gegaan :)

14 dagen geleden

Reactie op Loetjetoetje

Ik kan niet meer wachten en mag vanmiddag voor een vroege echo langskomen. ...
Succes en hopelijk een mooi kloppend hartje 🤍

14 dagen geleden

Reactie op Celienxoxo

Haha grappig hè hoe dat werkt? Heb je bijv. vakantie, dan wil je dat de tij ...
Precies!😂 de tijd gaat normaalgesproken ook veel sneller voor mijn gevoel

14 dagen geleden

Reactie op Tamaracatharina

Dit heb ik echt precies hetzelfde. Ik ben zo zo zo bang. Iedere x met afveg ...
Vreselijk hè! Heel erg herkenbaar. Moet zeggen had eerste 3 spontane miskramen beginnend met bloedverlies. En laatste zwangerschap 2 goede echo’s en toen missed abortion met 11+3. Dus hier pas rustig denk ik na de 13 weken echo.. maar elke dag voelt echt als overleven

14 dagen geleden

Helaas een compleet lege baarmoeder op de echo, dus nu onderweg naar het ziekenhuis.. Ze zag een rijpe follikel, heel raar. Nu heel benieuwd wat er uit bloed komt, ik ben wel beetje bang voor een bbz..

14 dagen geleden

Reactie op Loetjetoetje

Helaas een compleet lege baarmoeder op de echo, dus nu onderweg naar het zi ...
Neee...😫 pff heel veel sterkte 🍀

14 dagen geleden

Heel veel sterkte!!