60 Reacties

14 dagen geleden

Reactie op MK-89

Vreselijk hè! Heel erg herkenbaar. Moet zeggen had eerste 3 spontane miskra ...
Eh bah.. daar wil ik echt niet over nadenken. Lijkt me echt verschrikkelijk. Ik probeer maar positief te blijven en te denken dat het deze keer gewoon goed komt!

14 dagen geleden

Reactie op Loetjetoetje

Helaas een compleet lege baarmoeder op de echo, dus nu onderweg naar het zi ...
Oh nee!!! Heel veel sterkte!!!

14 dagen geleden

Reactie op Loetjetoetje

Helaas een compleet lege baarmoeder op de echo, dus nu onderweg naar het zi ...
Jeetje wat heftig voor je. Heel veel sterkte 💜

14 dagen geleden

Reactie op Loetjetoetje

Helaas een compleet lege baarmoeder op de echo, dus nu onderweg naar het zi ...
Jeetje, wat zal dat schrikken voor jullie zijn. Ik heb zelf een buiten baarmoederlijke zwangerschap gehad vorig jaar. M’n rechter eileider is hierbij verwijderd maar ik had echt wel pijn en last, waardoor ze het herkende. Andere pijn dan menstruatie achtige krampen. Hopelijk krijg je gauw antwoorden!

14 dagen geleden

Reactie op Celienxoxo

Ah extra spannend dus! Ik kan mij goed voorstellen dat je het lastig vind o ...
Meerdere vriendinnen merkte echt helemaal niks, kan echt allemaal en zegt niks. Maar snap dat het je onzeker maakt en al helemaal als je leest wat andere voelen. Gek hè.

14 dagen geleden

Reactie op Loetjetoetje

Helaas een compleet lege baarmoeder op de echo, dus nu onderweg naar het zi ...
Ah nee wat verdrietig, heel veel sterkte 😘

14 dagen geleden

Reactie op Kinderwens🤍

Jeetje, wat zal dat schrikken voor jullie zijn. Ik heb zelf een buiten baar ...
Ja dat hoop ik ook.. Fingers crossed vandaag nog de bloedwaarden terug, alle verloskundige aanwezig vandaag vonden het een vreemde casus. Niet dat ik daar nu wat aan heb, maar het idee van een bbz is wel eng😢

14 dagen geleden

Reactie op Loetjetoetje

Ja dat hoop ik ook.. Fingers crossed vandaag nog de bloedwaarden terug, all ...
Mocht je nog steeds knal testen hebben en deze niet aflopen zou ik echt een door hameren op een doorverwijzing naar het ziekenhuis. De verloskundige kon het destijds ook niet in mijn eileider vinden. In het ziekenhuis hadden ze het met 20 seconde gevonden. Ze hebben daar simpelweg beter apparatuur. Voor je eigen gezondheid zou ik echt die doorverwijzing eisen als je testen echt knallers zijn nog!

14 dagen geleden

Reactie op Kinderwens🤍

Mocht je nog steeds knal testen hebben en deze niet aflopen zou ik echt een ...
Jaa de waardes hcg zijn terug met 1012, wat laag is voor 6 weken zwanger en voor bbz. Ze zijn aan het overleggen, maar er komt een vervolg. Ben allang blij dat er iets van duidelijkheid is, ik zeg al 2 weken dat ik me schijnzwanger voel. Niet onterecht dus! Ik hoop dat het bij jou allemaal goed is afgelopen ♥️

14 dagen geleden

Reactie op Loetjetoetje

Jaa de waardes hcg zijn terug met 1012, wat laag is voor 6 weken zwanger en ...
Mijne was destijds rond de 5000 op 8 weken zwangerschap dacht ik me te herinneren. Ik hoop dat het goed afloopt bij jou!🤍

9 dagen geleden

Reactie op Kinderwens🤍

Mijne was destijds rond de 5000 op 8 weken zwangerschap dacht ik me te heri ...
Ik heb geluisterd naar m’n gevoel, je advies was ook correct. Iedereen, verloskundige en artsen dachten niet dat het een bbz was. Nu zit ik te wachten op ok, want het is dus wel een bbz waarschijnlijk. Nog steeds zonder klachten, met vocht in de buik. Wat gevaarlijk, niet normaal.

9 dagen geleden

Reactie op Loetjetoetje

Ik heb geluisterd naar m’n gevoel, je advies was ook correct. Iedereen, ver ...
Goed dat je hebt geluisterd naar je eigen gevoel. Dit heeft mij destijds precies geholpen, want niemand nam het serieus en dacht dat het een MK zou zijn. Je eigen intuïtie heeft mij toen gered, fijn dat het jou nu ook heeft geholpen. Wil je praten met een lotgenoot buiten baarmoederlijke, maf je me altijd een berichtje sturen. Ik merkte toen dat ik weinig aansluiting vond omdat niemand dit had meegemaakt en een buitenbaarmoederlijke echt een heftig maar toch ander proces is. 😘

9 dagen geleden

Reactie op Kinderwens🤍

Goed dat je hebt geluisterd naar je eigen gevoel. Dit heeft mij destijds pr ...
Ik heb je verzoek gestuurd, dank je wel!♥️

9 dagen geleden

Ja ik herken dat heel erg. In februari helaas een miskraam gehad en nu net 5 week zwanger. Ik word gek van mezelf bij alles maak ik me zorgen. En de vk zegt wel zolang je niet bloed hoef je je geen zorgen te maken maar bij m'n miskraam heb ik niet gebloed en kwam ik er bij een echo achter dat er geen kloppend hartje meer was. Ik wil gewoon dat ik 12 weken ben zodat ik over die spannende periode heen ben. Ik heb verder ook niet mega veel klachten niet extra plassen geen pijnlijke borsten het maakt me echt onzeker en eigenlijk wil ik het gewoon niet weten. Ik heb pas 29 oktober m'n eerste echo...

8 dagen geleden

Reactie op anne1348

Ja ik herken dat heel erg. In februari helaas een miskraam gehad en nu net ...
Ik begrijp je! Maar druk maken heeft geen zin. Kunnen nu toch niks… ik heb ook 29e echo🍀

8 dagen geleden

Reactie op anne1348

Ja ik herken dat heel erg. In februari helaas een miskraam gehad en nu net ...
Ik ben ook 5 weken en bijna geen klachten ik heb gister een vroege echo gehad en ze zag al iets zitten wat er goed uit zag! Nergens om je zorgen over te maken ❤️

Reactie op anne1348

Ja ik herken dat heel erg. In februari helaas een miskraam gehad en nu net ...
Hier herken ik mijzelf wel in. Ik heb eigenlijk ook geen klachten en rond de 5 weken volgende week vrijdag vitaliteitsecho

8 dagen geleden

Reactie op anne1348

Ja ik herken dat heel erg. In februari helaas een miskraam gehad en nu net ...
Echt precies zo alleen nu steeds een enorm opgeblazen buik maar ook eerder ma. Vandaag 5 weken en ergens tussen 5-6 is het de vorige x gestopt. Het was 3 mm. Dus ja vond het zo confronterend met de week update. Ik wil ook gewoon weten of het goed zit. Vorige x wel dus mega ziek en nu bijna niets dus het wachten is wel dragelijker daarmee

8 dagen geleden

Dit is zo herkenbaar! Zeker op de dagen dat je niet hoeft te werken, dan ben ik (vaak) alleen thuis. Dan duren de uren zo lang en zit ik zoveel te scrollen op deze app