10 Reacties

6 maanden geleden

Ik ben dankbaar voor mijn mooie zoon 🥰 en ondanks dat we soms onzekerheden hebben ben ik trots op mijn vriend en mezelf voor hoe we het beste proberen te doen voor ons mannetje

6 maanden geleden

Ik ben dankbaar dat mijn man mij elke dag helpt herinneren om even te gaan rusten/slapen, want zo hard nodig om die nachten vol te kunnen houden.

6 maanden geleden

Geen klein ding maar wel fijn om te melden: Ik ben dankbaar dat ik al bijna 10 jaar samen ben met de man op wie ik verliefd ben geworden als partner, maar ik nóg leuker ben gaan worden nu hij vader is van ons kindje. 🥰

6 maanden geleden

Klein ding: Ik ben onwijs dankbaar voor de aankoop van rolluiken waardoor de hitte vol te houden is
Ik ben zo trots op m'n kleine vent, 5 dagen oud en hij doet het zo fantastisch. Hij is een enorm tevreden baby. Totaal in love🥰

5 maanden geleden

Ben toch benieuwd waar andere trots op zijn hoor!

5 maanden geleden

Ik ben trots dat ik vannacht de 2 voedingen helemaal zelf heb gedaan. En het is superleuk dat de kleine meid (nu 5 weken) steeds meer naar ons gaat lachen en af en toe wat geluidjes begint te maken🥰

5 maanden geleden

Ik ben trots op mezelf dat ondanks de ontzettende pijn bij borstvoeding, ik mijn best doe niet op te geven en door te zetten. Ik heb het gevoel dat het later wel goed komt en helemaal geen pijn meer gaat doen. Ik kijk daar zo naar uit

5 maanden geleden

Avondspits even in mijn eentje gedaan met een baby en peuter. Peuter in bed, baby gevoed, tijdens het voeden peuter op het potje geweest en die weer op bed gelegd en toen weer verder met voeden en nu twee kindjes op bed 💪

5 maanden geleden

Ik ben trots dat ik doorga met borstvoeding en kolven, ookal loopt alles vrij stroef. Ik wil mijn zoon toch heel graag optimale voeding bieden. Ik ben super dankbaar dat hij vandaag super vrolijk was en hij na 5 weekjes vollop naar me lacht. Dat maakt alles weer goed❤️