17 Reacties

8 dagen geleden

Hmm ik ben niet overtuigd door jouw verhaal dat het mis is. Kan ook er bij horen. Dat had ik ook in mijn 1e zwangerschap. Laat je het ons weten?

8 dagen geleden

Jeetje wat vreselijk, hoeft echter nog niks te betekenen bij iemand hier in deze groep was er ook zoiets en bleek gewoon een kloppend hartje op de echo te hebben terwijl ze echt dacht dat het mis was. Ik zou aandringen op een echo je bent al 6+6 dus er is echt wel wat te zien en willen ze dit niet dan zou ik deze zelf betalen en de echo laten doen. Het kan twee kanten opgaan maar ik hoop echt dat alles nog goed zit 🙏🏽☘️ Succes 🌸

8 dagen geleden

Oké goed om te horen. Ik ga inderdaad aandringen om vandaag nog langs te komen! Ik heb toch wel echt krampjes maar het bloeden zet niet echt door nog dus wie weet hebben jullie gelijk

8 dagen geleden

Ik ben het met de dames eens als het hier bijblijft hoeft het niets te betekenen. Natuurlijk wil je gewoon geen bloed zien. Maar het kan altijd een beetje en bruin is oud….. Hopelijk kun je snel terecht bij de vk en heeft die goed nieuws 🥺

8 dagen geleden

Jeetje wat spannend voor je. Het kan nog beide kanten opgaan. Vooral aandringen dat je een echo wilt voor zekerheid. Bij mij deden ze ook echt moeilijk, maar gewoon doorzetten. Bij mij kwamen ze ermee dat je terecht kan 17 dagen na je positieve test. Met 6+6 gok ik dat je wel al op dat termijn zit Heel veel sterkte en ik duim voor je dat het goed zit 💜

8 dagen geleden

Misschien is het gewoon goed, bloedverlies kan in het begin erbij horen, sommige mensen hebben dan nog steeds een goede echo, ik zou inderdaad een echo laten maken succes

8 dagen geleden

Kan echt nog twee kanten op! Ik ben 2x zwanger geweest en bij beiden had ik ook bloedverlies rond dit termijn (week 6/7). De eerste keer bleek het inderdaad mis, de tweede keer is het toch goed gegaan. Bij m’n tweede zwangerschap heb ik t/m de 11e week af en aan bloedverlies gehad, maar kindje zat goed en bleef goed groeien. Kan dus ook echt aan iets anders liggen! Houd moed!

8 dagen geleden

Reactie op Veronne_9

Kan echt nog twee kanten op! Ik ben 2x zwanger geweest en bij beiden had ik ...
Jeetje wat onzeker en al helemaal na zo’n miskraam 🥲. Gelukkig is het goed gegaan de tweede keer

8 dagen geleden

Reactie op mamacam90

Jeetje wat onzeker en al helemaal na zo’n miskraam 🥲. Gelukkig is het goed ...
Ja ik baalde er echt van dat ik daardoor weer weken lang aan het twijfelen werd gebracht, maar inmiddels ga ik er maar vanuit dat het bij mijn lichaam hoort. Ik ben vandaag 6+3 en hou er eigenlijk ook al rekening mee dat ik ergens in de aankomende weken wat bloed ga aantreffen bij het afvegen 😮‍💨

8 dagen geleden

Reactie op Veronne_9

Ja ik baalde er echt van dat ik daardoor weer weken lang aan het twijfelen ...
Nou dat kan ik me voorstellen. Ik had bij de zwangerschap van mijn dochter ook 3 x wat bloedverlies gehad maar dat bleef echt bij 1 keer afvegen en toen was het weg. Bij de missed abortion had ik eigenlijk helemaal geen bloedverlies pas een dag voordat ik begon met de medicatie licht bloedverlies ook. Nu het voor de tweede dag aanhoudt en vandaag heftiger is dan gister ben ik er toch wel echt bang voor. Maar hoeft ook weer niks te zeggen. Maar toch denk ik die krampen in m’n buik wel een beetje te herkennen met de vorige keer. Mijn geduld wordt ook wel lekker op de proef gesteld want ben nog steeds niet terug gebeld.

8 dagen geleden

Jullie hadden gelijk ik heb te snel conclusie getrokken! Ik ben wel pas 6 weken. Wat ik eigenlijk al dacht omdat ik pas 3 weken na mn ongesteldheid een positieve ovulatie test had. Maar er was een traag kloppend hartje te zien. Wat wel normaal is bij 6 weken? Dat had ik even helemaal niet verwacht. Wel een beetje gerust gesteld! Vk zei wel dat het nog steeds een beginnende miskraam zou kunnen zijn maar het kan dus inderdaad een gewone bloeding zijn. Het kan nog alle kanten op gaan maar een kloppend hartje zien voelt wel speciaal ❤️

8 dagen geleden

Reactie op mamacam90

Jullie hadden gelijk ik heb te snel conclusie getrokken! Ik ben wel pas 6 ...
Wat fijn dat de echo in ieder geval beide opties nog openhoudt! Laten we uitgaan van het positieve. Mooi dat je het hartje hebt kunnen zien ❤️

8 dagen geleden

Reactie op mamacam90

Jullie hadden gelijk ik heb te snel conclusie getrokken! Ik ben wel pas 6 ...
Wat fijn dat er een kloppend hartje is!!! Hopelijk wordt hij snel sneller!! Het blijft zo onzeker die eerste weken hè om naar van te worden.

4 dagen geleden

Reactie op mamacam90

Jullie hadden gelijk ik heb te snel conclusie getrokken! Ik ben wel pas 6 ...
Hoe gaat het nu met je? Hoop geen bloeding en dat je het goed maakt 🙏🏽

9 uur geleden

Reactie op saartje1983

Hoe gaat het nu met je? Hoop geen bloeding en dat je het goed maakt 🙏🏽
Ja nog wel een bloeding gehad maar dat was veel minder dus ik maakte me ook niet zo druk meer. Ik heb gister een echo gehad en alles was goed gelukkig nog steeds. Een stevig kloppend hartje en je kon zien dat het een week is gegroeid ❤️

9 uur geleden

Reactie op saartje1983

Jeetje wat vreselijk, hoeft echter nog niks te betekenen bij iemand hier in ...
Ik ben trouwens wel echt een week terug gezet maargoed dat zou inderdaad wel kunnen kloppen. Met jou ook alles goed?