6 Reacties

8 dagen geleden

Hai! Ja ik heb dit ook gehad. Zouden de krampen kunnen zijn die bij de innesteling horen. Ik had het ook in de nacht, lag er wakker van en de pijn straalde door naar mijn rug. Vandaag eerste vroege echo gehad met 7 weken en het hartje klopt gelukkig. Dus je hoeft je niet direct zorgen te maken om de krampen, het kan dat het erbij hoort.

8 dagen geleden

Ik heb dit ook gehad. Het maakte mij heel angstig op dat moment. Was in de avond. Uiteindelijk ging het over en het is nu al een paar dagen niet meer teruggekomen. Volgens mij is het normaal. Geen bloedverlies is geruststellend!

8 dagen geleden

Ik had afgelopen nacht hevige krampen. Het leek op een miskraam, maar tot nog toe geen bloedverlies en de pijn is ook weg. Nu hopen dat het goed blijft gaan.

8 dagen geleden

Hoi! Ik heb er deze zwangerschap niet zoveel last van, maar van mijn vorige zwangerschap herinner ik me ook behoorlijke krampen. Bij mij waren dat echt mijn darmen. Mijn dochter van die zwangerschap is inmiddels 3

7 dagen geleden

Reactie op xxiems

Hai! Ja ik heb dit ook gehad. Zouden de krampen kunnen zijn die bij de inn ...
Heel fijn om te horen! Geeft hoop!!

7 dagen geleden

Ja snap ik! Ik was ook even angstig hoor. De volgende ochtend meteen verloskundige gebeld en zij gaf aan dat het er wel bij hoort. Ookal is het soms lastig om van het positieve uit te gaan, het zal wel een betere invloed hebben op onszelf dan weer we negatief gaan denken. Dus probeer vooral positief te blijven denken en vertrouwen te hebben in je lichaam💕