24 Baby logo
Zwanger worden
Zwanger worden
Vruchtbare dagen berekenen
Tips om zwanger te worden
Kinderwens & voorbereiding
Zorgverzekering kinderwens
Sluiten
Zwanger
Zwanger
Zwangerschapskalender
Uitgerekende datum berekenen
Geboorte
Baby uitzetlijst
De eerste symptomen
Zorgverzekering zwanger
Sluiten
Baby
Baby
Babykalender
Babymaten
Wanneer doorslapen?
Borstvoeding
Zorgverzekering baby
Sluiten
Babynamen
Babynamen
Meisjesnamen
Jongensnamen
Sluiten
Forum
Forum
Inloggen
Groepen
Geboorteclubs
Sluiten
Snel naar
Zwangerschapskalender
Babykalender
Babynamen
Forum
Inloggen/Registreren
Inloggen
Geboorteclub juni 2025 Geboorteclubs

Hoe afvallen als je bv geeft..?

gelukkigemama2025

vorige maand

Heey mama’s ik zit sinds 2/3 maanden niet lekker in mn vel omdat ik voor mijn gevoel alleen maar dikker wordt… Ik durf niet op de weegschaal te staan maar ik denk dat ik even veel weeg als toen ik 30 weken zwanger was… Nu geef ik alleen live borstvoeding en lees ik verschillende dingen over afvallen als je bv geeft… Ik wil namelijk niet dat dit invloed heeft op mijn melk… Ik wil bijv minder koolhydraten eten maar lees ook weer dat deze juist belangrijk zijn tijden borstvoeding… Ook heb ik niet echt tijd om te sporten, ik kan max een uurtje weg omdat ik de enige ben die mn zoontje kan voedden en in slaap kan krijgen. Iemand tips/ervaringen met afvallen tijden bv? Ik lees ook dat als je stopt het er zo vanaf is maar ik wil dit niet als reden hebben om te stoppen met de bv en sowieso minimaal blijven voeden tot hij 1 jaar is. Ik wil zo graag op zijn eerste verjaardag weer een beetje fit eruit zien maar ben bang dat niet gaat lukken… Merk ook door de weinig slaap dat ik soms snel naar zoete dingen grijp..

Geboorteclub juni 2025

0
Ontdek nog meer via de 24baby app
Volg ons
Over onsContactAdverterenPrivacybeleidHuisregels24baby.be
© 24baby.nl b.v.