11 Reacties

3 dagen geleden

Goeiemorgen! Ik denk dat je je vraag in een andere groep moet stellen. In deze groep worden de kinderen in juni 2025 geboren. Misschien op het algemene forum proberen?

3 dagen geleden

Waarom wil je de flesvoeding zwaarder maken? Hoelaat gaat ze naar bed? Tussen welke tijd wordt ze wakker ?

3 dagen geleden

Dat kan je met wat baby pap proberen. Maar dan heb je een andere speen nodig.

3 dagen geleden

Hoi hoi, je kind op die manier laten ‘doorslapen’ is niet aan te raden. Als ze er emotioneel aan toe zijn doen ze dat vanzelf. Het wakker worden en voeden is belangrijk voor de ontwikkeling en hechting van je kleintje. En het doorslapen is dus een normale ontwikkelingsstap die we niet aan hoeven te leren. Dat gaat vanzelf 😊

3 dagen geleden

Het is heel normaal dat je kindje van 11 maanden niet doorslaapt.

3 dagen geleden

Reactie op Sairina

Goeiemorgen! Ik denk dat je je vraag in een andere groep moet stellen. In d ...
Ow ja dan verkeerde topic

3 dagen geleden

Reactie op J.W.N

Waarom wil je de flesvoeding zwaarder maken? Hoelaat gaat ze naar bed? Tus ...
Nou ze slaapt om 7 uur en word vanaf 11 uur continu wakker

3 dagen geleden

Je zou ipv een melk fles een pap fles kunnen proberen. Maar zou eerst kijken of het wel door honger is. Zit je in het goede "slaap" ritme? Hoeveel uur er tussen? Is het echt moe genoeg als het op bed gaat, of is het juist al over slaap heen? Zit je misschien in de 12 maanden slaapregressie? Of heeft je kindje het misschien te warm of te koud? Er zijn zoveel factoren waardoor een kindje niet door slaapt, of steeds wakker wordt of vroeg wakker is. Ik kan je een tip geven, ga sparren met een slaapcoach. Zij kunnen je hierbij zo goed helpen.

3 dagen geleden

Reactie op Karel277

Nou ze slaapt om 7 uur en word vanaf 11 uur continu wakker
Is het wel echt de honger ? Vanaf 1 jaar kun je alle flessen z'n beetje weg halen dus ik zou zeker niet gaat verhogen of verzwaren... is het geen prongetje ? Of luier of verlaatingsangst ,m

3 dagen geleden

Reactie op Ashja

Je zou ipv een melk fles een pap fles kunnen proberen. Maar zou eerst kijk ...
Ze is pas gestopt met de borstvoeding en de borst dronk ze continu dus vandaar denk ik dat het nog in die ritme zit

3 dagen geleden

Wanneer krijgt je kindje de laatste voeding ?