34 Reacties

3 maanden geleden

Begon op een vrijdagavond. Vervolgens een weekend lang 40 graden koorts gehad, daarna nog 2 dagen verhoging. Relatief kort dus in vergelijking met sommige anderen 😅 Veel beterschap!

3 maanden geleden

Oef, ook corona te pakken zo te horen! Wij zijn met hersteld, maar bij mij duurde het ruim 1,5 week. Zeker de vermoeidheid bleef heel lang aanwezig

Reactie op Lola400

Oef, ook corona te pakken zo te horen! Wij zijn met hersteld, maar bij mij ...
Ik heb een testje gedaan maar geen corona. Niet dat het wat uitmaakt…. Als het maar een keer weggaat binnenkort pfff 🤕

3 maanden geleden

Mijn ervaring is toch ook wel dat je ineens snel kunt herstellen als de piek achter de rug is. Veel rust, slapen, fruit(shakes) en acceptatie dat het nu even zo is. Vast snel beter en dan een zalige vakantie! 🍀🍀

3 maanden geleden

Reken maar op 2 weken! Ik ben er 8 dagen goed ziek van geweest en daarna nog herstel; voelde me niet ziek meer maar nog steeds enorme hoestbuien en geen conditie

3 maanden geleden

Ooo zo herkenbaar, echt verschrikkelijk! Ik moet soms overgeven van het hoesten, dat heb ik echt nooit eerder gehad. Ik slaap er ook slecht door. (En zo irritant dat je 90% van de pijnstillers die je normaal zou nemen nu niet mag... Geen hoestsiroop, trachitol, alleen paracetamol mocht van de huisarts 🥹. )

Reactie op Limoli

Ooo zo herkenbaar, echt verschrikkelijk! Ik moet soms overgeven van het hoe ...
Ja erg hè. Ik sabbel wel op dropjes en heb een tijmsiroopje gehaald maar dat doet allemaal niet wat het moet doen haha. Vanavond maar verse kippensoep maken 🤒

3 maanden geleden

Ik zit ondertussen op dag 13, hiervoor was ik 5 dagen beter en daarvoor heb ik 11 dagen buikgriep gehad. Ik voel me een dweil en ben het ziek zijn zo zat! Ben nog amper op de been geweest sinds ik zwanger ben en ik baal mega erg. Ik moet dus ook overgeven van het hoesten en piste m'n hele broek vol omdat mijn banden zo verzwakt zijn van al het hoesten en niezen. Gun het niemand. Ik baal ook dat je gewoon inderdaad geen enkel medicijn mag nemen. Ja fluimicil mag (gatver) en isla keelpastilles (helpt natuurlijk niets). Thijmsiroop mag maar dan de variant zonder alcohol. Het is ellende. Wij gaan ook binnenkort paar daagjes weg dus hoop dan inderdaad ook weer hersteld te zijn en ik hoop zo hard dat binnenkort de zon eens komt want dan zal ook wel veel goed doen 🤞🏻

3 maanden geleden

2 wkn

3 maanden geleden

Hier al meer dan 3 weken op en af en sinds zondag mega hoge koorts , ben echt op nu en weet niet hoe ik t vol hou.

3 maanden geleden

10 dagen, maar inmiddels week weer op de been maar zeker nog niet fit. Hoesten houdt aan en holteontsteking. Reuk heb ik ook nog niet. En ontzettend moe! Heel de dag moe! Hopelijk knap je toch snel op, beterschap!

3 maanden geleden

Hebben jullie dus ook dat je door die griep weer afvalt? Geen eetlust en overgeven... Ik ben nu over de helft van mijn zwangerschap, en ik weeg weer evenveel als aan de start 😅. Volgens mij kan het geen kwaad...

Reactie op Limoli

Hebben jullie dus ook dat je door die griep weer afvalt? Geen eetlust en ov ...
Nee dit heb ik niet! Maar ik probeer ondanks dat ik minder eetlust heb wel genoeg te eten. In ieder geval voldoende fruit, groentes en vezels. Ik denk dat het ook afhankelijk is van of je normaal gesproken al snel afvalt en hoeveel je al was aangekomen. Als je nog niet veel was aangekomen dan denk ik niet dat het kwaad kan!

3 maanden geleden

Ik heb het sinds gisteren en probeer me vandaag echt door de dag te trekken maar jeetje wat voel ik me slecht
Mijn smaak en reuk is inmiddels wel terug. Hopelijk is dat een begin van herstel. Maar t voelt alsof dit nog heel lang gaat duren 😩😩

3 maanden geleden

2 weken ziek en daarna ben ik wel gaan werken maar heb ik nog 2 weken de tijd nodig gehad om weer een beetje adem te hebben en uit die vermoeidheid te kunnen raken.

3 maanden geleden

Bijna 2 weken plat gelegen. Nog steeds voorhoofdsholte ontsteking, enorme hoofdpijn hierdoor. Reuk en smaak nog steeds niet terug. Paracetamol helpt niet genoeg. En door het ziek zijn lichamelijk ook echt een klap gehad. Sinds 2 dagen weer aan het werk, maar daarna niks meer waard. Kom bijna de trap niet meer op. Ik ben in jaren niet zo ziek geweest 😓

3 maanden geleden

Ik nu 6 weken en hoop maandag weer aan het werk te gaan. Ben nog nooit zo ziek geweest normaal blijf ik voor de griep niet eens thuis maar nu 6 weken echt plat gelegen 😢

3 maanden geleden

Ja hoor.. voelde me gisteren niet zo lekker. Had gehoopt dat een bad en slaap het op zou lossen. Nu met koorts thuis. Heel mijn lijf doet pijn.

3 maanden geleden

Zondag begonnen. Maandag stevige koorts en dat voelde als de hell. Dinsdag avond wakker gelegen met extreme oorpijn en nu dus sinds gister een toenemende voorhoofd holte ontsteking. Vandaag al gespuugd van de enorme pijn. Paracetamol helpt niet voldoende, zit vanmiddag bij de huisarts.