26 Reacties

3 dagen geleden

Reactie op MamaAppelsap

Dit zou ik nooit doen. Ik zou zeggen dat ik een blaasontsteking heb en anti ...
Dit zou in mijn vriendengroep niet werken, doet direct alle alarmbellen afgaan 😂.

3 dagen geleden

Reactie op VWJ

Ik ben te erg een open boek dus heb het al best een aantal mensen verteld. ...
Ha ha dat doe ik ook idd. Koffie stiekem door de goot gooien.

2 dagen geleden

Ik heb nu 2x een smoes moeten gebruiken.. de eerste smoes was een antibioticakuur en daar kwamen toch wel veel vragen en blikken van. De 2de keer heb ik gezegd dat ik mee doe met stoptober (daar heb je helaas nog maar 10 dagen iets aan, maar toch haha) dat werkte heel goed. Zeker toen mijn vriend daar een schepje bovenop deed en me ging “pesten” met dat het me nooit ging lukken om het heel de maand vol te houden haha. Ik vind het verschrikkelijk en wil het echt heeeeeel graag delen, gelukkig nu met mijn vriend besproken dat we het na dinsdag bekend gaan maken, want dan vitaliteitsecho met hopelijk een kloppend hartje (7 weken precies)🥰 Ik tel de dagen af haha

2 dagen geleden

Hier gaat het zwijgen lastig, volgens mij ben ik vandaag ook door de mand gevallen.. 🙈 Normaliter had ik vorige week een tattoo laten zetten waarin het as van onze overleden dochter verwerkt zou zitten. Aangezien ik zwanger ben, mocht ik de tattoo niet laten zetten. Nu vroeg mijn schoonzus vandaag waarom dat niet door was gegaan en ik werd beetje overrompeld door de vraag. Er maar op gegooid dat ik niet lekker was en toen bedacht ik me dat ik haar die middag nog heb gezien toen ik mijn dochter van dansen kwam. Ik kan ook echt niet liegen. 🙈🫣 Wilde het toch nog niet zeggen, we hebben dinsdag een echo en hopen zo dat het goed mag zitten. 🍀

2 dagen geleden

Reactie op AVC21

Hier gaat het zwijgen lastig, volgens mij ben ik vandaag ook door de mand g ...
Je kan het er ook op gooien dat er tegenwoordig niet meer met as getatoeëerd mág worden. 😘

2 dagen geleden

Reactie op Preggo2

Je kan het er ook op gooien dat er tegenwoordig niet meer met as getatoeëer ...
Nee dat klopt, maar de tattoo laat ik ook enkel zetten door het verlies van onze dochter. Heeft sowieso een hele speciale betekenis voor mij en ik werd gewoon even overrompeld. Ik had de vraag eigenlijk niet meer verwacht 🙈😂. Mijn man zei later ook, je kon gewoon zeggen dat het daar niet kon… ik zei al ja dat bedacht ik me erna ook, maar je weet toch dat ik niet zo goed kan liegen 😅