36 Reacties

10 dagen geleden

Bubby, babby, bubs. En ik heb mezelf er op betrapt bij mijn eerste kindje dat ik die (die had dezelfde namen) heel lang zo bleef noemen het eerste jaar en zijn eigen naam eigenlijk nog niet zoveel gebruikte haha.

10 dagen geleden

Flippo! Jaren geleden tijdens een spelletje hadden we ons toekomstig kind Flip genoemd. En over de jaren is dat speelser geworden naar Flippo 🥰

10 dagen geleden

Me zoontje is 2 en gister vroeg ik aan hem zou je een baby broertje of baby zusje willen en toen bedacht ik me ineens me zoontje praat heeel goed voor het zelfde geld praat hij met de juf of oma of tante 😂 dus ben nog eventjes opzoek naar een goed koosnaampje 😅

10 dagen geleden

Gewoon baby

10 dagen geleden

Kruimeltje 🤪

10 dagen geleden

Freddie! 😂🙈

10 dagen geleden

Vriendinnetje van mij denkt dat het een jongen wordt en ze kwam met de werknaam “Joep”. Dus Joep of Joepie 😂

10 dagen geleden

Wij zijn zwanger geworden door middel van IVF. Het was onze eerste embryo terugplaatsing en direct raak! We noemen de zwangerschap nu ‘Emmy’ 😋

10 dagen geleden

Martin 🤡

10 dagen geleden

Kleine bum of bumbum, geen idee waar ik het vandaan heb gehaald en als je het vertaald slaat het nergens op, maar het klinkt wel lekker hahaha

10 dagen geleden

Zijn begonnen met Streepje, door de positieve streep op de zwangerschapstest hahahahaha!

10 dagen geleden

Guppy

10 dagen geleden

Reactie op Sophias

Me zoontje is 2 en gister vroeg ik aan hem zou je een baby broertje of baby ...
Guppie. Als hij zijn mond voorbij praat dan denk iedereen aan een vis. En het is niet helemaal liegen, want je babietje dobbert lekker rond in je buik. Haha

10 dagen geleden

Framboosje of framblijtje. Hangt maar net af van hoe misselijk die me maakt 🤓

10 dagen geleden

Pinkeltje 💕

10 dagen geleden

Lemper 😄 Indonesische rijst snack! (Indo roots vandaar)

10 dagen geleden

Frummel

10 dagen geleden

Stip

10 dagen geleden

Mini-wolf (op onze achternaam gebaseerd)

10 dagen geleden

Reactie op MylifeAnouk

Lemper 😄 Indonesische rijst snack! (Indo roots vandaar)
Dat is zooo lekker! Ik haal hele ladingen bij de fijnste toko, ingevroren. Thuis altijd een snack in de vriezer 😂😊 Wil het ooit een keer zelf maken maar denk dat het niet zo lekker gaat worden. Het is het enige niet-zelfbereide eten in onze vriezer 👌🏻