36 Reacties

9 dagen geleden

Draakje 😊

8 dagen geleden

Zo na de eerste echo bij 7 weken doet onze mini me heel erg denken aan Appa van Avatar 😂 nieuwe werknaam voor ons

8 dagen geleden

Reactie op VWJ

Zo na de eerste echo bij 7 weken doet onze mini me heel erg denken aan Appa ...
Oh wat heerlijk om te zien! Ik kan niet wachten tot win mogen!

8 dagen geleden

Fritsel, zodat als we ons bij familie of vrienden verspreken dat ze denken dat we het over onze hond Frits hebben 😂

8 dagen geleden

Pindatje 🥰

8 dagen geleden

Ukkie ! 😁🥰 en soms naar het formaat dat het vruchtje heeft “maanzaadje” bijvoorbeeld 😅

8 dagen geleden

Plopje omdat onze dochter laatst kei hard moest lachen om het woord propje en dit uit sprak als Plopje🩷

8 dagen geleden

Reactie op Sususan

Pindatje 🥰
Hee wij ook Pinda! 🥜 toevallig bij jullie ook indo roots? Daar kwam bij ons de bijnaam vandaan

8 dagen geleden

Berry. Ik doe een IVF traject, en samen met mijn (puber) dochter verzinnen we een leuke naam voor elke nieuwe embryo die teruggeplaatst word. We noemen de ingevroren embryo's nog wel eens de diepvries baby's. Dochter opperde om het een ijsjes naam te geven dit keer. Calippo kwam voorbij en toen zei ze: Ben&Jerry! Maar gezien we uit gaan van 1 baby is dat samengevoegd tot Berry 😅

8 dagen geleden

Reactie op Iver2017

Fritsel, zodat als we ons bij familie of vrienden verspreken dat ze denken ...
Slim!

8 dagen geleden

Reactie op Kimx1

Hee wij ook Pinda! 🥜 toevallig bij jullie ook indo roots? Daar kwam bij on ...
Wat toevallig!! Nee geen indo roots, mijn man noemt mij soms zijn panda en vond panda en pinda samen leuk klinken 🤣 maaar nu ik dit typ en terugdenk, ik had de week na bevruchting continu trek in pindasaus en pinda's haha

8 dagen geleden

Streepje! N.a.v. de zwangerschapstest. Ook al een keer 'Plusje' gehad, hihi.

8 dagen geleden

Reactie op JanineP1992

Ukkie ! 😁🥰 en soms naar het formaat dat het vruchtje heeft “maanzaadje” b ...
Dat laatste doen wij soms ook ja 🥰

7 dagen geleden

Reactie op Sususan

Wat toevallig!! Nee geen indo roots, mijn man noemt mij soms zijn panda en ...
Hahah dan is dat de perfecte bijnaam!

7 dagen geleden

Hier gewoon "kleintje" Bij m'n 1e zwangerschap hadden we "bloempje" tot 16w, maar toen bleek ik inverwachting van een jongetje 🤣 Uiteindelijk heeft m'n familie toen "Habakrukje" er van gemaakt 🤷🏼‍♀️ kreeg t zelfs van mn schoonzusje op een rompertje 🤣

7 dagen geleden

bloedzuiger of kleine vampier hahahaha en krummel