10 Reacties

één dag geleden

Negeren

één dag geleden

Ik zou zeggen; Haha dat zou wat zijn… liever dat deze blaasontsteking. Mijn gutte… (Combi alcohol en antibiotica werkt natuurlijk niet). En qua rood vlees, gewoon iets anders bestellen haha

één dag geleden

Reactie op LindaLeeS

Ik zou zeggen; Haha dat zou wat zijn… liever dat deze blaasontsteking. Mijn ...
En als ze zeggen; aah joh.. glaasje kan wel. Gewoon zeggen; Ha! Ja.. daar ben ik gisteren ook achter gekomen toen ik boven de WC hing. Nee 1x niet meer.. volgende x ben ik gewoon weer van de partij 😎. Zoiets :)

één dag geleden

Ik heb dit weekend een glas wijn besteld. 3x gedaan alsof ik er van dronk. En daarna zei ik “hij valt verkeerd, krijg er hoofdpijn en maagzuur van dus laat hem ff staan”. Maar alleen als ze er om vroegen. Dan haal je namelijk de verdachtheid er vanaf. Maar ik zou het goede vriendinnen wel al vrij snel vertellen om dit gedoe te voorkomen

één dag geleden

Anders zeg je die ochtend dat je een kater hebt ivm het drinken de dag ervoor en dan als ze alcohol bestellen zeg je blegh moet er niet aan denken, beetje overdrijven 😋. Blaasontsteking werkte bij mij niet ik zei ooit antibiotica voor eczeem. Of als je een partner hebt dat je hem na het uit eten nog moet ophalen met de auto omdat hij ergens is, en je dan niet kan drinken. Of voorstellen dat jij rijdt en dan diezelfde reden.

één dag geleden

Reactie op Bruisend2

Ik heb dit weekend een glas wijn besteld. 3x gedaan alsof ik er van dronk. ...
Gewoon bestellen is ook een goeie, cola en wijn en dan gewoon van de cola drinken. De wijn kan je best tegen je lippen houden alsof je drinkt en dan zeggen hoe vies je hem vind en laten staan zoiets?

10 uur geleden

Anders na het bestellen naar het toilet gaan, en aan de bar ginger ale in een wijnglas bestellen of iets? Ik merk dat alcohol de grootste trigger is voor de vraag of ik zwanger ben. De antibiotica smoes heb ik al te veel gebruikt inmiddels 🤭

7 uur geleden

Ik zou het echt niet geheim kunnen houden 🤣. Ik n andere de anti biotica smoes?

6 uur geleden

Van tevoren het restaurant inlichten zodat ze je 0.0 wijn/bier kunnen schenken?

3 uur geleden

Zeg dat je gigantische kater hebt en vandaag echt niet aan alcohol kunt denken😋?