8 Reacties

3 dagen geleden

Dit had mijn zoontje ook met 4&5 maanden en heb sindsdien niet meer gegeven ivm verhuizing 馃槄

2 dagen geleden

Reactie op K.A.S.

Dit had mijn zoontje ook met 4&5 maanden en heb sindsdien niet meer geg ...
Ah oke! Ik vind het ook behoorlijk wat die pinda. Dat ze op een dag zoveel ervan moet eten. Dat lukt niet. Ze vind het sws niet lekker, kokhalst alleen maar of blaast het uit haar mond馃槄

2 dagen geleden

Bij ons precies hetzelfde. Enorme buikkrampen van de pindakaas. Ook met banaan gegeven. Bij de rest van de hapjes geen problemen.

gisteren

Ik geef het op een broodje en hij vind het heerlijk tot nu toe geen reactie gehad hij is 6 maanden ben hier vorige maand mee begonnen op een korstje en nu op een broodje hij eet dan 5/6 hapjes en geniet er echt van
Die van ons heeft het nu 7x op. We geven los een lik op de lepel en hij lijkt het wel smakelijk te vinden. Tot zover gelukkig geen reacties.

gisteren

Thx voor de reacties. Ik heb de pindakaas maar met appel gemixt en dat ging beter dan met banaan馃槄 Haar buikpijn is gelukkig wat verminderd en verder geen allergische reactie gezien. Heel fijn! Nu op naar het kippenei schema :-)

15 uur geleden

Wij vanmiddag voor het eerst een halve theelepel gegeven en hij kreeg 10 min daarna rode vlekken en bultjes (netelroos) in zijn nekje dus zijn snel naar de huisarts gegaan! Verdween gelukkig net zo snel weer als dat het opkwam. Morgenochtend even in overleg met consultatiebureau hoe nu verder.. Was wel even schrikken 馃

9 uur geleden

Reactie op lisa22s

Wij vanmiddag voor het eerst een halve theelepel gegeven en hij kreeg 10 mi ...
Oh jeetje wat schrikken zeg! Laat je weten hoe het gegaan is met cb? Fijn dat het wel verdwenen is鉂わ笍