21 Reacties

21 dagen geleden

Ja ik voel het ook! Opgeblazen, en kramp alsof ik ongesteld ben
Ik heb dat ook heel erg, van die menstruatie achtige krampen

21 dagen geleden

Niet veel klachten. Opgezette buik en weeig gevoel

21 dagen geleden

Bij mij eerste zwangerschap twijfelde ik echt of ik niet gewoon ongesteld moest worden. Het is echt heel normaal! Je baarmoeder is aan het groeien

21 dagen geleden

Ja alsof er een soort bal in zit en drukt? Soms krampen, met een volle blaas meer. Ik denk ook echt nou zo wor ik ongesteld. Ben me er best bewust van, heel vervelend.

21 dagen geleden

Hi Mylène! Wij lopen gelijk op😬 ben vandaag ook 4+2 en dat drukkend gevoel heb ik ook sinds 1/2 dagen. Bij mij voel ik het het meest boven/achter me navel en niet onderin me buik. Heb jij dat ook? Alsof er soms een beetje aan iets getrokken/geduwd wordt👀😳

21 dagen geleden

Woehoe!! Hier ook 4+2 🥰 ik merk wel wat scherpe krampjes ,en veek vermoeidheid. Dit is mijn 2e keer na mn miskraam in maart. Eerste echo staat geplant op 18 okt. Ik hoop zo dat dat een goeie echo wordt 🫣🫣🫣

21 dagen geleden

Hier precies hetzelfde gevoel, alsof m’n baarmoeder elke minuut weer een beetje groeit. Anders dan ongesteldsheidkrampen maar echt die druk 😁

19 dagen geleden

Ik ben vandaag 4+3. Ook een opgezette buik (vooral ‘s avonds) en vaak wat kraampjes of steekjes. Bij mij is het specifieke aan de linker kant. Ben wel benieuwd of dat straks klopt op de echo haha! Soms kunnen die krampjes ook ineens weer helemaal weg zijn. Maar iedere dag wel even voelbaar tot nu toe!

19 dagen geleden

Ik heb ook scherpe krampjes, maar niet de hele dag door. Maar ook wel op andere plekken in mn buik, dus dat is dan misschien iets anders dan de baarmoeder.. darmen ofzo

19 dagen geleden

Reactie op Poppetje123

Niet veel klachten. Opgezette buik en weeig gevoel
Oké ik neem het terug! Ik kan niet met m'n benen over elkaar zitten, dan wordt ik eraan herrinerd dat thv m'n schaambot een soort bal in aanbouw is haha

19 dagen geleden

Voelen jullie ook de hele dag door iets in je buik? Een soort drukkend trekken gevoel achter of bij je navel? Soms is het meer aanwezig, maar wel de hele dag door🥹👀

19 dagen geleden

Reactie op Hayley🌻

Voelen jullie ook de hele dag door iets in je buik? Een soort drukkend trek ...
Niet perser achter de navel! Wel echt zo’n druk op mijn baarmoeder!

19 dagen geleden

Ik heb op 4 weken vandaag besloten in een groot vest van mijn werk te gaan wonen. Ik heb geen zin in knellende kleding. Loop al de hele dag met de knoop van m'n broek los en een topje ipv bh. Gaat een lange periode worden tot juni hahahaha

18 dagen geleden

Heb af en toe wel ook wat krampen, ben bang dat ik dan ineens ingesteld wordt maar de test was positief. Heb wel een dikkere buik, wellicht opgezet maar ik geloof dat meerdere dat hebben?

18 dagen geleden

Reactie op Kippielauw

Heb af en toe wel ook wat krampen, ben bang dat ik dan ineens ingesteld wor ...
Ja heb ik ook. Ik ben ook telkens bang dat ik toch ongesteld word. Ik vind het moeilijk om dat los te laten!

18 dagen geleden

Pijn! Ik heb elke z’n last van krampen. Ik wordt er onzeker van maar ik vertrouw erop

18 dagen geleden

Ik heb ook veel menstruatie krampen. Elke dag wel. Ook veel het gevoel dat ik een volle blaas heb en moet veel plassen. Ook een soort drukkend gevoel op mn onderbuik. Ik denk mijn baarmoeder. Zo gek!

17 dagen geleden

Ik ook krampen en het gevoel dat ik elk moment ongesteld moet worden!! Hopefully komt het goed🙏💙🩷 Wel heel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben!!

17 dagen geleden

Hier ook bijna de hele dag door krampen alsof ik ongesteld moet worden. Maakt mij toch ergens wel onzeker 😥