226 Reacties

één maand geleden

Ik 4 kilo bij bijna 15 weken. Maar ik heb echt de heeeele tijd honger en eet veel meer dus ben bang dat het bij mij niet echt zwangerschaps gewicht is 😅 Maar aan de andere kant, bij mijn eerste zwangerschap kwam ik 15 kilo aan en verloor er 12 in de eerste week na de bevalling dus wellicht hoef ik me daar niet druk over te maken 😅

één maand geleden

Ik ben van plan de komende maanden juist niet meer op de weegschaal te gaan staan 😅. Mocht het bij de verloskundige nodig zijn dan doe ik het uiteraard wel, maar zal dan vragen om de getallen niet met mij te delen. Normaal gesproken ben ik juist erg veel bezig met de getallen en het schommelen, dus dit leek me een verstandigere aanpak voor de komende tijd (omdat ik het nu niet meer in de hand heb).

één maand geleden

Ik was 2 kilo aangekomen met 10 weken maar nu met 15 weken ben ik terug op mijn oude gewicht. Dus eigenlijk gewoon niets aangekomen 🤷‍♀️

één maand geleden

Bij 10+6 was ik 2,5 a 3 kilo aangekomen. Maar ik wil liever niet meer op de weegschaal staan, ik was voordat ik zwanger werd namelijk hard aan het proberen af te vallen. 🤣

één maand geleden

Hier 2 kilo!

één maand geleden

Ik ben een kilo afgevallen, maar sinds gisteren ziek, hou amper wat binnen en heb geen eetlust, dus daar zal het ook mee te maken hebben. Daarvoor was het een paar 100 gram. Ben nu 12+6

één maand geleden

10+4 3 kilo afgevallen

één maand geleden

12+5 Ben 6 kilo afgevallen 😅

één maand geleden

15w en 4kilo aangekomen!

één maand geleden

Reactie op ZonMaanSterren

Ik ben van plan de komende maanden juist niet meer op de weegschaal te gaan ...
Ook ik sta niet op de weegschaal, bewust. Overal lees je hoeveel ‘normaal’ is om aan te komen en dan zul je net zien dat ik niet normaal ben 😂 na de bevalling raak ik het ook echt wel weer kwijt en ik vind het moeilijk om gezond te eten terwijl ik zwanger ben. Bij mijn verloskundige wegen ze trouwens niet, dus dat kun je ook gewoon weigeren hoor! Is sowieso wel ouderwets om te wegen, want wat willen ze daar überhaupt mee? Mijn verlos zei letterlijk tegen mij: ‘als jij iedere dag een reep chocola wil eten, moet je dat zelf weten. Je weet zelf ook dondersgoed hoe ongezond het is en het is je eigen verantwoordelijkheid.’ Daar moest ik wel om lachen 🤣

één maand geleden

14 weken en ongeveer 5/6 kilo afgevallen🫠 Had heel weinig eetlust en het begint nu weer een beetje op gang te komen🫣🫢

één maand geleden

Ik ben nog niet aangekomen, maar afgevallen. Ik ben nu 13+6. Ik heb als ik zwanger ben een veel snellere stofwisseling dus ik kom niet zo snel aan als normaal.

één maand geleden

Reactie op Saranghae

Bij 10+6 was ik 2,5 a 3 kilo aangekomen. Maar ik wil liever niet meer op de ...
Samen here

één maand geleden

14 weken en ben 2.5 kg aangekomen (2 jaar geleden maagverkleining gehad)

één maand geleden

15+1 & eerst 4,5kg afgevallen en nu nog geen kilo aangekomen. Bij mijn dochter was het totaal anders: eerste 3 maanden 5 kg aangekomen en op t einde ik denk tegen de 30kg... heel veel trek, cravings etc en ja, dat was zonder sporten, wel elke dag groot stuk wandelen en fietsen binnen 1 jaar eraf en de eerste 13 kg gelijk na de geboorte. Grappig, nu ben ik dus wel eens onzeker: kom ik wel genoeg aan?🫣 maar m'n buik en borsten groeien... dus zal wel goed komen!

één maand geleden

12 weken en nog niks aangekomen! Maar ik heb ook helemaal geen eetlust gehad afgelopen weken🫠

één maand geleden

Tot nu toe niks (15w), maar denk dat dat ook door spierverlies komt (afgelopen maanden stuk minder bewogen en gesport dan voorheen). Dus denk dat dat elkaar opheft 😅

één maand geleden

Ongeveer 3,5 kilo aangekomen nu (14 weken).

één maand geleden

Nog niks nu met 13 weken maar ben ook niet echt aan het eten. Heb geen tot weinig eetlust. Gaat wel beter dan bij mn dochter waar ik in de eerste 20 weken 8 kilo afviel😅

één maand geleden

2kg met 16 weken