8 Reacties

13 uur geleden

Mijn kleine drinkt 4 flessen van 250 maar drinkt vaak maar 200 op als ze maar boven de 500 ml zitten

13 uur geleden

Ons zoontje slaapt precies zo lang. Ik voed niet op zijn verzoek maar op mijn verzoek. Dus om de 3 uur 180+6. En dan 5 flessen, zo komen we precies uit

13 uur geleden

Reactie op Lindsay105

Ons zoontje slaapt precies zo lang. Ik voed niet op zijn verzoek maar op mi ...
Dat doe ik nu ook inderdaad. Om de 3 uur. Alleen hij lijkt er echt moeite mee te hebben. Ook door zijn dutjes tussendoor en nog een hapje

12 uur geleden

Onze zoon krijgt 4 flessen van 180 al langere tijd. En eeen fruit hapje en warme hap tussendoor.

12 uur geleden

Reactie op Mar!

Dat doe ik nu ook inderdaad. Om de 3 uur. Alleen hij lijkt er echt moeite m ...
Dan gewoon lekker doen wat voor hem genoeg is! Als hij na 4 flessen zo lang slaapt, heeft hij daar echt genoeg aan!

12 uur geleden

Wij hebben een tijd geprutst in die tijd 5 flessen, bijna niet te doen en toen ging ze op de opvang hele flessen weigeren. Nu overgestapt naar 4 x 210+7. Werkt voor ons top, alle tijd voor slapen en hapjes en als ze op de opvang veel laat staan heb ik nog tijd om haar wat extra aan te bieden

11 uur geleden

Wij zijn over gestapt naar 4 flessen 210x7. Krijgt om de vier uur. 07:00/11:00/15:00/19:00. Hier gaat de kleine erg goed op. Oh ja krijgt ook nog een oefenhapje per dag.

11 uur geleden

Hier al vanaf 3,5 maand 4 flessen. Zelfs eerst 150 en later 180. CB zei dat het helemaal prima was zolang hij goed groeit en dat doet hij als een malle!! Wij geven 7, 11, 14.30 en 18.30 een fles