10 Reacties

4 dagen geleden

Bij de indicator moet je altijd 2 weken optellen, dus 3-4 weken ☺️ klopt het dan wel?

4 dagen geleden

De clear blue van de foto staat wel bekend om valse resultaten te geven maar als je niet zwanger was dan zou de indicator geen 1-2 aangeven. De Kruidvat testen 2 voor €5 zijn de beste. Mocht die 3-4 niet kloppen zou het ook kunnen dat je hcg waarde lager is dan de aantal weken dat je daadwerkelijk zou zijn. En betreft je ongesteldheid, je zou een uitgestelde eisprong gehad kunnen hebben.

4 dagen geleden

En de bovenste test is negatief van de foto of bedoel je niet dat deze positief is?

4 dagen geleden

Reactie op Evida1988

En de bovenste test is negatief van de foto of bedoel je niet dat deze posi ...
Heeeeeeeel licht streepje.

4 dagen geleden

Reactie op Evida1988

Bij de indicator moet je altijd 2 weken optellen, dus 3-4 weken ☺️ klopt he ...
Nou ja kan wel maar ik heb dus het idee dat ik wat langer al zwanger ben. Dat die niet klopt. Omdat 12aug me laatste ongesteldheid was.

4 dagen geleden

Reactie op Evida1988

De clear blue van de foto staat wel bekend om valse resultaten te geven maa ...
Die foto zijn de testen van 26 september. De testen van gister en eergister zijn heel duidelijk positief. Kijk deze. Maar omdat ik in de tussentijd niet ongesteld ben geworden denk ik, was ik dan bij die testen van 26 september toch niet ook al zwanger.

4 dagen geleden

Als je 8-9 weken zou zijn zouden de testen van de foto dikke knallers moeten zijn en dat is niet zo, ook zou er dan 3+ moeten staan op de indicator dus dan zou de zwangerschap niet goed zijn. Dus korter zwanger zou het beste en meest logische zijn ☺️! Ben je onregelmatig ongesteld? Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je ongesteldheid toen geen ongesteldheid was en dat je hcg waardes door toen nu afzakken maar dat is een minder leuk scenario..

4 dagen geleden

Reactie op TroostendeUil207549

Die foto zijn de testen van 26 september. De testen van gister en eergister ...
Oh nu snap ik het van die andere foto! Die zijn van september. Ja gefeliciteerd van gister is inderdaad erg positief! 🥰😍 Als je onregelmatig ongesteld word dan denk ik dat je gewoon een late eisprong gehad hebt. Ik ben nu voor de tweede keer zwanger en ben nu 7 weken en heb 3+ en knal testen al een tijdje, dit zou je dan ook moeten hebben dus ik geloof de 3-4 weken. Die clear blue + testjes had ik ook ooit negatieve resultaten van

4 dagen geleden

Ik zou die van de Kruidvat halen en iedere ochtend of om de ochtend lekker testen kijken hoe het oploopt als je zekerheid wil, dit deed ik de eerste keer ook! Die zijn lekker duidelijk

4 dagen geleden

Reactie op Evida1988

Als je 8-9 weken zou zijn zouden de testen van de foto dikke knallers moete ...
Dit zijn de testen van gister