10 Reacties

6 dagen geleden

16 weken?

6 dagen geleden

Dat ga je niet zien aan een foto hoor enige hoe je er achter kom is een clearblue digitale weken indicatie en even vk bellen ens

6 dagen geleden

Je kan je opgeblazen voelen, je darmen zijn ook erg aan het werken.

6 dagen geleden

4a5 weken. Omdat dan best kan zijn dat je darmen enz voor een 'opgeblazen' gevoel zorgen

6 dagen geleden

Zegt niet veel tis nu vooral idd veel darm! Ik maak net als bij mijn 1e 2 een fotoboek met elke week een foto en dan een verhaaltje erbij, dit met 4 weken (van mezelf ben ik helemaal plat) Hallo darmen haha maar wel dankzij de zwangerschal

6 dagen geleden

Mijn buik is ook mega en ben 5 weken.. hallo darmen 🫢

6 dagen geleden

Ik vind het er gewoon uit zien als vetjes zegmaar 😆🙈 lijkt niet op een zwangere buik, maar dat komt wel vanzelf als je 20 weken bent straks

6 dagen geleden

Je baarmoeder zit nog zo laag, die is nog niet zichtbaar en zit nu op de plek van je gulp. Je buik is zo opgezet omdat de hormonen die je aanmaakt tijdens de zwangerschap zorgen voor onrustige darmen. Ik neem ook aan dat de foto in de avond is genomen. Maak morgenochtend weer een zelfde foto en je zult zien dat je buik er heel anders uit ziet.

6 dagen geleden

Je baarmoeder zit het hele eerste trimester nog achter je schaambotje, dus niet achter de bolling van je buik op de foto. Je opbollende buikje laat zien dat je darmen wat van slag zijn door de zwangerschapshormonen.. Verder is je vraag zonder een foto van je buik vóór de zwangerschap echt niet te beantwoorden ;) Ik vind je er (nog) niet heel zwanger uitzien, mocht je daar ongerust over zijn.

5 dagen geleden

Topic gesloten op verzoek van TS