9 Reacties
9 maanden geleden
Mooie bloeddruk! Altijd kijken naar de onderdruk die is goed tussen de 60 en 80! Bovendruk word pas hoog als je over de 145. Zolang je geen klachten ervaart zoals sterrretjes zien, strakke band gevoel om je buik en hoofdpijn zou ik me niet druk maken. Daarbij. Hoe vaker jij je meet heb je geen goeie indicatie meer. Mocht je je zorgen maken zou ik de verloskundige bellen
Je bloeddruk is wat ik nu zie echt prima! En vaak zie je dat je tijdens je zwangerschap altijd een iets hogere bloeddruk hebt dan je gewend bent je lijf moet natuurlijk harder werken met een kindje in je buik!😊
9 maanden geleden
Reactie op Zwaan97
Mooie bloeddruk! Altijd kijken naar de onderdruk die is goed tussen de 60 e ...
Dankjewel voor jou info 🙏🏼😊
Ik heb dinsdag weer controle met gynaecoloog dan geef ik het aan
9 maanden geleden
Reactie op DromerigeKlaver434329
Uhh dit is een lage bloeddruk..
Nee voor mij is een hoge
Ik heb normaal onder de 110
9 maanden geleden
Reactie op GeduldigePioenroos199247
Dankjewel voor jou info 🙏🏼😊
Ik heb dinsdag weer controle met gynaecoloog ...
Ik zie ook dat je altijd een lage bloeddruk hebt. Dit had en heb ik ook maar tijdens je zwangerschap is je bloeddruk doorgaans altijd iets hoger vanwege je hart dat meer bloed moet pompen!
Daarbij vaak meten of meerdere keren is ook niet bevordelijk. Houd het bij ochtend en avond. Mocht je 2 keer meten aan je arm houd dan 2 min tussen de meting. Ik zou zelf geen ‘ dokter’ spelen dan ga je je ongerust maken wat je bloeddruk ook weer hoger kan laten lijken!
Succes! 🍀 🤗
9 maanden geleden
Is een gezonde bloeddruk.
Die van mij was gister 170/97 toen is de verloskundige geweest maar als ze hem dan handmatig meten kan hij ook weer anders uitkomen
9 maanden geleden
Reactie op Zwaan97
Ik zie ook dat je altijd een lage bloeddruk hebt. Dit had en heb ik ook maa ...
Precies dit indd.
Je bloeddruk reageert ook op stress dus als je je zorgen gaat maken om je bloeddruk, zal die alleen maar hoger worden. Weet niet waarom je het überhaupt thuis meet?
Als je er onrustig van wordt zou ik het gewoon aan je VK over laten namelijk