14 Reacties

7 dagen geleden

Ik zit met hetzelfde hier

7 dagen geleden

Precies dit, honger maar het eten staat mij tegen. Geen zin in iets en snel vol zitten. Bijzonder 😂

7 dagen geleden

Herkenbaar uit mijn vorige zwangerschap. Nu pas 4+2, nog geen klachten.

7 dagen geleden

Heb ik ook, na een paar happen smaakt het niet meer en komt de misselijkheid op. (6+5 weken)

7 dagen geleden

Had ik vorige zwangerschap ook. Zwaar irritant was dat!

7 dagen geleden

Jaa, heb ik ook! Ik heb meer dat ik honger heb, maar echt nergens zin in heb en misselijk wordt. Als ik eenmaal eet, gaat het prima.

7 dagen geleden

Ja ik heb überhaupt geen zin om te eten 😂

7 dagen geleden

Dit had ik vorige zwangerschap ook. Wat hielp is kleine dingetjes. Zoals koekjes en fruit. Dat kreeg ik wel goed weg. Dus ik zou zeggen loop een 7/11 in en haal daar wat kleine snacks. Eventueel kan je ook de tosti proberen ook erg lekker 🙃

7 dagen geleden

Jaa ik heb hier ook last van!

6 dagen geleden

Ja, hier ook. Erg honger maar moet van de meeste dingen zelfs kokhalzen haha. Het helpt om kleine dingen te eten tussendoor en toch wel om de 3 uur.

4 dagen geleden

Ik heb ook de waterijsjes weer ontdekt.. drinken staat me soms ook echt tegen.. weet ik niet wat.. maar een waterijsje gaat er dan wel in.. en het helpt (heel tijdelijk)

4 dagen geleden

Hej hej, hier het zelfde. Hele tijd een honger/leeg gevoel, maar geen zin in eten.... zelf ben ik tot de ontdekking gekomen dat soep mij erg veel helpt. Mijn partner heeft er ondertussen alleen al wel gehad met al die soep😅🤣🤣 ik ben trouwens 7 weken

4 dagen geleden

Reactie op Ji11

Ik heb ook de waterijsjes weer ontdekt.. drinken staat me soms ook echt teg ...
Ja ik verlang ook echt naar waterijs. Zo fris en zoet 😂

3 dagen geleden

Herkenbaar! Meestal eet ik dan toch een cracker, of ongezouten pinda’s… heel veel producten zoet of gekruid geven een vieze nasmaak… een glas ijskoud water helpt soms ook!