10 Reacties

19 dagen geleden

Hé meis, ik snap je onzekerheid nu wel. Ik kan je helaas niet voorzien van tips, want het enige wat je nu kunt doen is afwachten. Of je koopteen stripje testen en kijkt iedere ochtend of je testen oplopen.

19 dagen geleden

Pff ik snap helemaal je gevoel. Wat maakt dat onzeker he. Mijn nod was 30 september. Ik testte 24 september al positief. Ik heb woensdag 2 oktober ook een CB gedaan en die gaf ook 1-2 weken aan, wat voor mijn gevoel ook niet helemaal klopte. Woensdag en donderdag ook bruine afscheiding gehad bij het afvegen, maar vannacht 1x een stroperige donker rode bloeding. Daarna niet meer gehad. De Assistent vertelde dat het alsnog een innestelingsbloeding kan zijn en ik met 6,5 week gewoon voor echo mag komen. Alleen ga ik echt niet tot dan wachten om te horen dat het dan alsnog mis is. De VK gaat mij nu bellen. Echt een achtbaan. In het verleden een BbZ met interne bloeding en OK gehad. Wel een gezonde dochter van bijna 2. Afwachten…

17 dagen geleden

Zet het door? Het Klinkt wel als innestelbloeding.. zolang geen rood en geen stolsels is het goed! Mag je eerder voor een echo komen? Ik mocht dat wel ivm het bloedverlies .. dus vanaf 6-7 weken.. Maar ik zou me nu geen zorgen maken!

17 dagen geleden

Helaas is vrijdag nacht flinke krampen en buikpijn begonnen, en zaterdag de bloedingen erg toegenomen. Helaas wederom een miskraam we zijn er kapot van 😓

17 dagen geleden

Reactie op Ingelien

Helaas is vrijdag nacht flinke krampen en buikpijn begonnen, en zaterdag de ...
Heel veel sterkte!!! Dikke knuffel Zo naar dat je hier opnieuw doorheen moet 😔😔

16 dagen geleden

Reactie op Ingelien

Helaas is vrijdag nacht flinke krampen en buikpijn begonnen, en zaterdag de ...
Heel veel sterkte en kracht gewenst ❤️‍🩹

16 dagen geleden

Reactie op Ingelien

Helaas is vrijdag nacht flinke krampen en buikpijn begonnen, en zaterdag de ...
Sterkte. Wat een nare periode

15 dagen geleden

Wat mega kut. Heel veel sterkte!! ❤️

14 dagen geleden

Reactie op Ingelien

Helaas is vrijdag nacht flinke krampen en buikpijn begonnen, en zaterdag de ...
Heel veel sterkte :(…!!

8 dagen geleden

Reactie op Ingelien

Helaas is vrijdag nacht flinke krampen en buikpijn begonnen, en zaterdag de ...
Jeetje wat heftig zeg😔 heel veel knuffels en liefde stuur ik jullie kant oo🤍