4 Reacties

19 dagen geleden

Ik volg even mee, hier ook een Franse bull. 😅 hopelijk komt het allemaal goed. Ik laat de tijd het maar leren. 🥰

19 dagen geleden

Ik heb 2 katten 1 altijd al heel aanhankelijk de andere eigenlijk alleen naar mijn man maar die is afgelopen week helemaal omgedraaid en volgt me overal en wil steeds bij me liggen. Super lief maar slaap er wel mega slecht door omdat ze nu ook steeds op de kamer willen zijn

18 dagen geleden

Mijn honden zijn extra lief en willen de hele tijd knuffelen. Bij mijn eerste zwangerschap ‘wist’ ik dat ik zwanger was omdat ze de hele tijd op m’n buik gingen liggen. Ook ‘wist’ ik dat de bevalling begonnen was omdat een van de twee ineens voor m’n slaapkamerdeur lag (ze komen normaal niet boven). Ze voelen echt alles aan 🥰

18 dagen geleden

Ah zo leuk om te lezen dat honden en katten dus zo reageren. Echt bijzonder! Ben zelf van plan ze te betrekken in de komende periode. Iemand tips? Las over het afsprleen van baby huil geluiden om ze te laten wennen, ze weer goed kenbaar te maken wat hun (slaap)plaats is om rust te pakken. Sowieso een goed moment om de komende maanden weer te werken aan de basis commando's.