7 Reacties

vorig jaar

Bij de meeste vliegtuigmaatschappijen mag je vliegen tot de 32e -36e week van je zwangerschap. Daarom raden we je aan om je terugvlucht te plannen rond de 32e week. Zo weet je zeker dat je veilig terug naar huis mag vliegen. Maar check wel altijd de regels die je luchtvaartmaatschappij aanhoudt! Ryanair hield 28 weken aan check dat echt voordat je iets boekt 鈽猴笍 Mij lijkt het vooral spannend of je niet ineens vroeger begint daar 馃檲馃檲

vorig jaar

Ik heb op Ibiza gewoond en vind het eiland veel leuker rond die tijd dan bijv de zomer! Alles staat super mooi in bloei, waarschijnlijk heb je mooi weer en het is niet zo belachelijk druk. Als ik jullie was zou ik niet in een hotel gaan maar bijvoorbeeld een kamer huren in een villa of een eigen klein huisje. Een auto huren is trouwens wel echt een must! Ik heb super veel contacten daar nog dus als je wil mag je me ook priv茅 berichten 馃

vorig jaar

Wij zijn toevallig nu in Ibiza en verblijven in hotel Thb Los Molinos, echt een aanrader!

vorig jaar

Reactie op Lolo87

Ik heb op Ibiza gewoond en vind het eiland veel leuker rond die tijd dan bi ...
Tips voor villa鈥檚 of een huisje?

vorig jaar

Nog meer tips? 馃槂

vorig jaar

Reactie op Lolo87

Ik heb op Ibiza gewoond en vind het eiland veel leuker rond die tijd dan bi ...
Ik heb je een berichtje gestuurd

vorig jaar

Hou er rekening mee dat je niet weet hoe jij je voelt met 32 weken. Ik kon toen niet meer lopen en vliegen was ook geen optie. Ik was bij mijn eerste zwangerschap met 5 maanden op vakantie. En door het vliegen kreeg ik zoveel vocht in mijn lijf dat ik alleen maar kon waggelen en bijna niks meer kon doen.