17 Reacties

8 dagen geleden

Aww dat moet wel heel erg spannend zijn. Kan het dat je mss gewoon minder ver bent dan gedacht?

8 dagen geleden

Reactie op Emrey

Aww dat moet wel heel erg spannend zijn. Kan het dat je mss gewoon minder v ...
Ik heb een terugplaatsing gehad, een icsi traject

8 dagen geleden

Ik heb een terugplaatsing gehad, een ICSI traject

8 dagen geleden

Reactie op DappereDroom💞

Ik heb een terugplaatsing gehad, een icsi traject
Ahw ja ik ken het zelf niet maar ga er van uit dat ze weten wanneer je zwanger werd dan? Mss kun je een tweede bloedname vragen om te zien of het goed stijgt.

7 dagen geleden

Dag allemaal even jullie hulp Ik ben 5 weken - en 3 dagen zwanger ivm beetje bloed verlies van weekend onder controle in zk zondag ochtend hcg 866 en nu 970 donderdag moeten wij terug iemand ervaringen hier mee ? Ik ben dood ongerust en moeten ons natuurlijk schrap zetten voor het ergste maar ik heb nog hoop. Vruch zakje was vandaag op de echo wel te zien zondag nog niet meer deze waar natuurlijk nog leeg

6 dagen geleden

Reactie op Kimberley007

Dag allemaal even jullie hulp Ik ben 5 weken - en 3 dagen zwanger ivm beet ...
Hey! Weet je intussen meer?🍀

6 dagen geleden

Reactie op Emrey

Hey! Weet je intussen meer?🍀
Ben ik ook heel nieuwsgierig na

6 dagen geleden

Dag allemaal ik ben net terug wat een rollercoster . Het begon bij de echo al ik stond na 3 min buiten terwijl dit dinsdag andere koek was omdat ze hem niet konden vinden . En wat blijft het vrucht zakje is iets gegroeid en mijn waardes staan op 1180 25% gestegen en dit was zondag op dinsdag maar 11% dit zag niemand aankomen ik ben ook verdoofd van alle emoties omdat we er anders in gingen . Van 90% miskraam zit ik nu op 50/50 en moeten we nu een week wachten dan moet er volgende groei zijn geweest of helaas niet en dan weten we het 100% dit is vreselijk de kleine beetje hoop waar je aan wilt vast houden . Mijn lichaam komt nu wel in een soort rust modus spanning is weg ik moet het nu laten gebeuren . Dokters was stom verbaasd . Vloed wordt niet meer geprikt echo’s zijn leidend

6 dagen geleden

Hoe is het bij jullie

6 dagen geleden

Reactie op Kimberley007

Hoe is het bij jullie
Wat goed om te horen. Ik duim zo met je mee! Hier buiten heel moe en mega hormonaal (emotioneel dus haha) wel oke!

6 dagen geleden

Reactie op Kimberley007

Dag allemaal ik ben net terug wat een rollercoster . Het begon bij de echo ...
Dit is toch goed nieuws! Je was met 5 weken en 3 dagen geweest toch met 970 HCG en daarna is het 25% gestegen?

6 dagen geleden

Reactie op DappereDroom💞

Dit is toch goed nieuws! Je was met 5 weken en 3 dagen geweest toch met 970 ...
Klopt alleen het vruchtje geeft aan 5 weken en 1 dag en het hoort eigenlijk 50% te stijgen maar het is echt heel onzeker nu we weten het echt niet donderdag horen we meer

6 dagen geleden

Reactie op Kimberley007

Klopt alleen het vruchtje geeft aan 5 weken en 1 dag en het hoort eigenlijk ...
Zo onzeker. Ik ben ook echt onzeker. Dinsdag zien we hopelijk meer.

4 dagen geleden

Helaas onderga ik momenteel mijn miskraam

4 dagen geleden

Reactie op Kimberley007

Helaas onderga ik momenteel mijn miskraam
Heeel veel sterkte!! 🥀😘

4 dagen geleden

Reactie op Kimberley007

Helaas onderga ik momenteel mijn miskraam
Aww sterkte 🥹

4 dagen geleden

Reactie op Kimberley007

Helaas onderga ik momenteel mijn miskraam
Sterkte! 😔