13 Reacties

2 dagen geleden

Eh ja tis spannend maar ben niet bang? Waarom ben je bang?

2 dagen geleden

Ja! Het is mijn 3e zwangerschap maar voor het eerst dat ik wat angstig ben, maar dat heeft alles te maken met de echo van mijn 2e zwangerschap

2 dagen geleden

Ben bang dat er wat is met de baby dit is mij eerste keer dat ik zwanger ben de ene keer voel ik me slecht en de andere keer wel goed

2 dagen geleden

Reactie op Williannewennekes

Ben bang dat er wat is met de baby dit is mij eerste keer dat ik zwanger be ...
Kwaaltjes zijn geen graadmeter mommy, dus dat zal niks zeggen over hoe het met je kindje gaat😘

2 dagen geleden

Heb mij eerste echo pas 11november moet echt lang wachten

2 dagen geleden

Reactie op Williannewennekes

Heb mij eerste echo pas 11november moet echt lang wachten
Ik de 12e, ik denk dat we het lange wachten allemaal heel erg herkennen, het is eigenlijk nog maar 3 weken, maar gevoelsmatig is het een eeuwigheid

2 dagen geleden

Reactie op BAMPatricia

Ik de 12e, ik denk dat we het lange wachten allemaal heel erg herkennen, he ...
Klopt

2 dagen geleden

Ik snap je wel hoor. Maar je moet het proberen loslaten en te genieten! Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik wel. 💗

2 dagen geleden

Reactie op Emrey

Ik snap je wel hoor. Maar je moet het proberen loslaten en te genieten! Dat ...
Klopt ga het proberen lig nu ook ziek in bed

2 dagen geleden

Heb vertrouwen. Jouw lichaam kan dit 💛

één dag geleden

Tuurlijk is het spannend! Het is ook mijn eerste zwangerschap, maar ik probeer te vertrouwen op mijn lichaam, te genieten en positief te denken.🍀

één dag geleden

Heel herkenbaar! Tijdens mijn vorige zwangerschap zijn we onze dochter verloren in het tweede trimester. Ik ben mega blij dat ik weer zwanger ben, maar ook zo bang. Ik probeer het los te laten en vertrouwen te houden 🙏🏻. 6 november de eerste echo.

één dag geleden

Herkenbaar! Eerste echo pas 21-11, dus over een maand. Aftellen en hopen dat alles goed mag gaan, voor ons allemaal. 🤞🏼