24 Reacties

3 maanden geleden
Reactie op Three
Wat zoek je?
Ik zoek een model wat aan de onderkant wat wijder valt & een leuk kleurtje verder niet veel eisen haha

3 maanden geleden
Reactie op Lisa Schoonus
Ik zoek een model wat aan de onderkant wat wijder valt & een leuk kleur ...
Zou een 50's jurk iets zijn misschien?

3 maanden geleden
https://www.succubus.nl/collections/swing-jurken?page=2
Hier staan hele mooie tussen 鈽猴笍鈽猴笍

3 maanden geleden
Reactie op Lisa Schoonus
Ik zoek een model wat aan de onderkant wat wijder valt & een leuk kleur ...
Wij hadden ook een kleine bruiloft. Paar jaar terug in oktober dus niet super warm, maar binnen. Had een korte witte jurk op nakd besteld voor zo'n 40 euro. Clip met bloemen voor mijn haar besteld op Etsy.

3 maanden geleden
Soms kan er best veel gedaan worden in een bruidswinkel qua vermaken! Ze kunnen best veel, dus als je zoiets graag wilt zou ik gewoon eens een afspraak maken en informeren!

3 maanden geleden
Ik had mijn trouwjurk gekocht op JJ鈥檚 house en was echt super tevreden! Je kan ook de maten doorgeven zodat de jurk echt goed valt馃グ
Je heb ook heel veel keus, dus als je wat meer basic en niet echt wit wilt kan je ook voor een bruidsmeisjes jurk gaan馃憖馃き
https://www.jjshouse.com

3 maanden geleden
Als je een echte bruidsjurk wilt moet je gewoon naar een bruidswinkel gaan. Vaak kunnen ze echt nog wel iets voor je betekenen.
Mijn huwelijk was vooral administratief. Ik had uiteindelijk op zalando gewoon aardig wat jurken besteld en gepast. Ik had een hele leuke lekker stretch.

3 maanden geleden
Reactie op QueenMary
En is het gelukt? 馃敟
Ja zeker ik ben geslaagd! Heel veel rondgezocht maar nu kan het aankomende dinsdag beginnen 馃槏

3 maanden geleden
Deze schoenen met deze jurk ( heb hier even snel aangetrokken ) dus het zit hier ook niet meega mooi hahaha maar wel heel blij mee heel comfortabel maar chique te gelijk 馃榿

3 maanden geleden
Reactie op MvG1902
Ik heb op vinted een nieuwe Tiffany Rose maternity bruidsjurk gescoord voor ...
Gefeliciteerd!! 馃グ nicee & ideaal via vinted. Aah nog eeen paar weekjes! Wij zijn net 1,5 week getrouwd 鉂わ笍 ondanks dat je het klein doet is en blijft het speciaal & ik wens julllie en hele mooie dag toe! 馃馃