28 Reacties
2 dagen geleden
2 x per week en bij hele erge poepluiers, maar schuiven dan ook weleens met dagen.
2 dagen geleden
Wij ook 1 x per week, wil het liefst vaker, we gaan altijd samen 🥰, maar ik vind het niet zo goed voor z’n huid (droogt uit is mijn indruk). Hij geniet er wel mega van!
Elke avond was ik wel billen, handen en gezicht kort onder de warme kraan in de wasbak, vindt hij ook erg leuk trouwens!
2 dagen geleden
Wij deden 1x badje en 1x douchen en als hij tot zijn nek onder de poep zat dan op dat moment meteen douchen. Wij hebben in de douche een bankje laten bouwen en een badzitje die er precies op kan waardoor ik alleen hem even snel kan douchen.
Nu hij ontzettend veel eczeem heeft doen we even geen badje meer, maar 1 a 2x p.w. douchen even snel en alleen zeep waar zijn luier zit.
2 dagen geleden
Zo min mogelijk. Natuurlijk wel washandjes enzo. Maar 1 keer per week soms 2 keer.
De bacteriën op de huid hebben een goed doel: namelijk weerstand kweken in de darmen. We leven in een schoon land dat er goede bacteriën zijn. Als je iedere dag doucht dan heeft dat een negatief effect op de weerstand. Oudste ook niet gedaan en die heeft in 4 jaar tijd 2 keer koorts gehad en is bizar weinig ziek ondanks de opvang en basisschool.
2 dagen geleden
2x per week, maar wel altijd met flink wat moedermelk en met vettende badolie, omdat haar huis anders mega uitdroogt. Haar gezicht was ik alleen met water, haar billetjes was ik met dr. Leenarts baby wash, de rest spoel ik gewoon goed met het badwater. Haar haar was ik 1x per week met de baby wash, namelijk na de laatste dag opvang van de weem
gisteren
Reactie op kvandem
1 keer per week en tussendoor met een nat washandje met alleen warm water v ...
Hier 2 onder 2 en doe ze altijd iedere ochtend in bad zie zelf niet het werk ervan in is sneller zelfs dan met washandje hele lichaam bij langs gaan🤣
gisteren
Reactie op Celinelove123
Hier 2 onder 2 en doe ze altijd iedere ochtend in bad zie zelf niet het wer ...
Ik moet er niet aan denken haha, ik zal wel iets verkeerd doen hoor maar hier is een washandje altijd 10x zo snel 😝
En daarnaast heeft mijn dochter een hele gevoelig huid. Ze heeft met 1x per week in bad soms al eczeem plekjes, vooral nu met het koude weer. En dan gebruik ik alleen producten van Weleda en smeer regelmatig in
gisteren
Elke ochtend behalve als ik even geen zin heb, hij vind er niks aan maar slaapt toch altijd erna sneller en net wat beter en langer dan dat ik het niet doe. Hij wil zitten maar kan niet zitten..