12 Reacties

7 dagen geleden

Ik zit nu in bad 🤣 netzoals elke andere avond. Ik vind het zo heerlijk! Ik ga nu alleen in water wat ongeveer lichaamstemperatuur is. Je zou zon temperatuurmetertje kunnen kopen. Ook handig voor als je de kleine straks in bad wil doen! Ik ben nu precies 6 weken en ga de gehele zwangerschap elke avond in bad 🧖🏻‍♀️

7 dagen geleden

Ik heb wel eens gelezen dat als je bloed je meer kans hebt op infecties. Net zoals bijv bij een miskraam, dan mag je ook even niet in bad. Ik heb niet gebloed tot nu toe, dus daarom gewoon in bad!

7 dagen geleden

Oeeh lekker! Dan gok ik dat ik zo ook in bad lig 😂

7 dagen geleden

Je kan gewoon in bad hoor 😃 Ik heb mijn bevalling ook gedaan in bad en daarna nog een uur met de baby er in gelegen. Ben nu 6 weken maar ga ook gewoon in bad, heerlijk.

7 dagen geleden

Je kan in bad, maar het is slim om rekening te houden met de temperatuur ☺️ dus niet te heet, een beetje lichaamstemperatuur

7 dagen geleden

Ik ben groot badderfan en afgelopen maandag (6 weken+2) voor het eerst weer sinds de zwangerschap. Ik ga normaal megaheet in bad in en had nu met temperatuurmetertje gemeten, maar blijkbaar meet hij alleen de bovenlaag want merkte al gauw dat ie te heet was. Kreeg zelfs met een half bad onwijze hartkloppingen, duizelig, misselijkheid dus heb er gauw wat uit gedaan en koud bij. Daarna heerlijk!

7 dagen geleden

Reactie op BlijEi96

Ik ben groot badderfan en afgelopen maandag (6 weken+2) voor het eerst weer ...
Oh spannend zeg! Nou ik ben er al over uit, ik ga zo in bad haha

7 dagen geleden

Ik ga ook gewoon in bad! Omdat ik hou van een heet bad waardoor ik idd ook zo’n badthermometer heb gekocht. 37 graden zou de max mogen zijn maar ik lig graag met mn benen over de rand en met 37 graden heb ik t echt steenkoud. Volgende x bad maar iets voller doen en hopen dat dat beter gaat. Wat ik begrepen heb is dat je niet te heet mag omdat je lichaamstemperatuur niet te ver mag stijgen. Dus zolang ik het koud heb denk ik dat ik nog safe zit x)

7 dagen geleden

Je mag gewoon in bad maar het is niet verstandig deze boven de 37 graden te nemen 😉

7 dagen geleden

Je kan gewoon lekker in bad hoor! Heb ik bij mn vorige zwangerschap ook gedaan. Gebruik altijd een bad thermometer en zorg ervoor dat ie nooit boven 38 graden komt. Aangezien temperatuur van het water snel daalt, kan dat prima ☺️ En heeeeerlijk voor kwaaltjes!

7 dagen geleden

Ik heb mijn vorige zwangerschap elke avond in bad gezeten 9 maanden lang 😂. Maar ben niet iemand die in een heel heet bad gaat, gewoon tot ‘ie automatisch vastklemt rond de 38 graden (als je snapt wat ik bedoel). Nu vaak te moe maar als het lukt savonds ook weer lekker erin!

6 dagen geleden

Jullie hebben me overtuigd. Ik ga een thermometer halen en ook badderen! Ik ga bijna nooit in bad en stomme juist is ook dat we nog voor de geboorte de hele verdieping moeten verbouwen omdat we anders geen afgesloten kamertje hebben voor de kleine (lees zolder trap ik de kamer) en dus ook besloten dat het bad er uitgaat juist maar ik smacht er deze weken naar! Heet doe ik nooit want altijd al wat problemen met teveel warmte