25 Reacties

10 maanden geleden

Gewoon bellen. Beter een keer teveel gebeld dan te weinig!

10 maanden geleden

Gewoon bellen! Kan altijd 24/7

10 maanden geleden

Dat is zeker geen domme vraag, gelijk bellen nu! Gaat wel om je kindje…

10 maanden geleden

Ik zou voor de zekerheid je verloskundige even bellen. Misschien is het niks, maar je weet het nooit👀

10 maanden geleden

Ik had dit een paar dagen terug ook, heb toen de vk gebeld en die zei dat ik met een boterham zakje in mn onderbroek en dan na halfuur/uur kijken welke kleur het is wat je verliest. Ik drink super veel dus het was heeeel lichtgeel (alleen met flits van telefoon te zien) en toen wist ik dat het geen vruchtwater was

10 maanden geleden

Ontspannen op de wc gaan zitten en dan op de achterkant van je hand blazen. Zo komt er druk op en als je dan vocht verliest, even vk bellen.

10 maanden geleden

Reactie op femmmie96

Ontspannen op de wc gaan zitten en dan op de achterkant van je hand blazen. ...
Ik heb de verloskundige gebeld en ze zei inderdaad kijken of ik vocht verlies en dan nog is bellen

10 maanden geleden

Ik heb dit ook gehad.. bij mij was het urineverlies te snel opgestaan kunt het beste even blijven zitten als het dit geval ook is

10 maanden geleden

Reactie op femmmie96

Ontspannen op de wc gaan zitten en dan op de achterkant van je hand blazen. ...
Dit schijnt indd het truckje te zijn om onderscheid te maken

10 maanden geleden

Gewoon de verloskundige bellen. Er bestaan (bijna) geen domme vragen. Dit is in elk geval geen domme vraag

10 maanden geleden

Reactie op Evavd

Dit schijnt indd het truckje te zijn om onderscheid te maken
Ik heb nu ook steken begin van me vagina en op internet staat dat het indalingweeen zijn alleen ik ben nog maar 26 weken zwanger dus dat is niet goed als ik dit nu zal hebben of is dit ook gewoon een zwangerschap kwaal als je 26 weken zwanger bent

10 maanden geleden

Reactie op Parel ❤️

Ik heb nu ook steken begin van me vagina en op internet staat dat het indal ...
Ik had echt precies hetzelfde een paar dagen geleden echt , boterham zakje in je onderbroek om t vocht te checken na 1 uur En steken horen erbij, lekker rustig liggen komt goed

10 maanden geleden

Heb precies hetzelfde gehad paar weken geleden en dat is zo erg schrikken! Kreeg toen inderdaad dezelfde tips als die hier gegeven worden: boterhammenzakje openknippen en op je hand blazen. Ook zei ze dat er heel veel water uit moet komen omdat je kindje nu nog veel plek heeft in de baarmoeder tov als je bijna bent uitgerekend. Als je twijfelt altijd de verloskundige bellen! En benvooral benieuwd hoe het nu met je gaat? ❤️

10 maanden geleden

Bel de verloskundige! Ik begreep van de bekkenfysio, dat je momenteel ook niet meer goed kunt uitplanten ivm druk op je bekken en het verweken van deze. Ik heb bij mijn dochter een hoge vliesscheur gehad bij 37 weken. Er werd toen aangeraden echt op te vangen (zoals hier al wordt genoemd) door op je hand te blazen en de vk doet dan een test. Wel voelde ik toen van te voren van binnen een soort 'pok' gevoel, alsof er iets knapte.😊 wij kunnen het niet beoordelen voor je, dus gewoon even bellen!

10 maanden geleden

Reactie op Amomb

Bel de verloskundige! Ik begreep van de bekkenfysio, dat je momenteel ook n ...
Uitplassen*

10 maanden geleden

Ik zou je wel echt op het hart willen drukken om dit soort vragen direct aan je verloskundige te stellen. Op dit forum is er geen (of weinig) medische kennis en kennen we jouw situatie/dossier niet. Het zou pas echt “dom” zijn om in de problemen te komen omdat je bang bent om de verloskundige te bellen. Bij twijfel, gewoon doen!

10 maanden geleden

Als je twijfelt of het vruchtwater is raad ik je zeker aan om de verloskundige te bellen. Ik heb zelf laatst ook iets langs mijn been voelen lopen en de verloskundige kwam direct naar mijn huis. Ze testte het toen met een wattenstaafje (amnicator)

10 maanden geleden

Reactie op Parel ❤️

Ik volg

10 maanden geleden

Reactie op Parel ❤️

Die steken heb ik ook, dacht ook dat het indalingsweeën waren. Soms komt het minutenlang achter elkaar als een soort zenuwpijn

10 maanden geleden

Reactie op lilymilo

Die steken heb ik ook, dacht ook dat het indalingsweeën waren. Soms komt he ...
Ja precies dat hoeveel weken ben jij als ik vragen maar? Want op Google staat dat het rond de 32 weken pas komt