32 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op Debby❤️
Ik heb hem nog niet gehad ik moet hem wel en ben ook bang voor injecties mi ...
Hahahaha erg he. Nou hopelijk valt het mee voor ons 🤞
9 maanden geleden
Reactie op GeestigeGletsjer321584
Hahahaha erg he. Nou hopelijk valt het mee voor ons 🤞
Hahah ja hoop het ik krijg waarschijnlijk morgen te horen wanneer ik hem krijg maar vind het zo eng😅 aan de andere kant weet ik dat het voor de gezondheid van mij en de kleine is dus moet t ook weer wel ff maar vind het geen fijn idee haha hopelijk valt het mee inderdaad! Stel ik moet hem morgen al dan zal ik wel laten weten waar ze hem zetten!
9 maanden geleden
Ik heb hem gehad en viel heel erg mee hoor! Ik mocht kiezen voor bil, bovenbeen of arm en dit was dan op volgorde van hoeveel pijn het doet; hoe meer vet hoe minder last. Ik koos voor bil, en nergens last van. Ze spoot het er wel heel langzaam in, dat schijnt minder pijnlijk te zijn dan wanneer ze het heel snel doen. Geen zorgen maken!
9 maanden geleden
Reactie op ApartePrism203220
Ik heb hem gehad en viel heel erg mee hoor! Ik mocht kiezen voor bil, boven ...
Super, dat is fijn om te weten!!
9 maanden geleden
Ik deze prik ook krijgen inderdaad, ik denk dat het volgende week ergens zal plaatsvinden.
9 maanden geleden
Reactie op Debby❤️
Als je kindje een andere bloedgroep heeft dus stel jij bent negatief maar j ...
Ohh ben daar vandaag voor geprikt toevallig
9 maanden geleden
Ik krijg morgen de prik , vanaf 30 weken mag je de prik , ook ik ben echt enorm bang , vorige zwangerschap niet gehad
9 maanden geleden
Ik krijg die ook volgende week ook niet zo dol op prikken dus ben benieuwd
9 maanden geleden
Reactie op Debby❤️
Ik heb hem nog niet gehad ik moet hem wel en ben ook bang voor injecties mi ...
Heb hem nu met 30 weken weer gehad, vorige zwangerschap ook, stelt niet veel voor hoor. Komt in de buitenzijde van je bil. Dus als je gewoon vooruit kijkt dan zie je het niet eens 😉 Je voelt vooral even de vloeistof; beetje drukkend gevoel. Naald zelf voel je eigenlijk amper in je bil.