32 Reacties

9 maanden geleden

Ik heb hem nog niet gehad ik moet hem wel en ben ook bang voor injecties mijn moeder had hem 2x en bij haar werd hij in de been gezet en viel het wel mee zij ze. Ik ben er zelf ook gigantisch bang voor😅

9 maanden geleden

Waar is die injectie voor dan?😅

9 maanden geleden

Reactie op Franny1986

Waar is die injectie voor dan?😅
Als je kindje een andere bloedgroep heeft dus stel jij bent negatief maar je kindje positief zodat je geen antistoffen aanmaakt tegen je kleintje

9 maanden geleden

Reactie op Debby❤️

Ik heb hem nog niet gehad ik moet hem wel en ben ook bang voor injecties mi ...
Hahahaha erg he. Nou hopelijk valt het mee voor ons 🤞

9 maanden geleden

Reactie op GeestigeGletsjer321584

Hahahaha erg he. Nou hopelijk valt het mee voor ons 🤞
Hahah ja hoop het ik krijg waarschijnlijk morgen te horen wanneer ik hem krijg maar vind het zo eng😅 aan de andere kant weet ik dat het voor de gezondheid van mij en de kleine is dus moet t ook weer wel ff maar vind het geen fijn idee haha hopelijk valt het mee inderdaad! Stel ik moet hem morgen al dan zal ik wel laten weten waar ze hem zetten!

9 maanden geleden

Ik heb hem gehad en viel heel erg mee hoor! Ik mocht kiezen voor bil, bovenbeen of arm en dit was dan op volgorde van hoeveel pijn het doet; hoe meer vet hoe minder last. Ik koos voor bil, en nergens last van. Ze spoot het er wel heel langzaam in, dat schijnt minder pijnlijk te zijn dan wanneer ze het heel snel doen. Geen zorgen maken!

9 maanden geleden

Reactie op ApartePrism203220

Ik heb hem gehad en viel heel erg mee hoor! Ik mocht kiezen voor bil, boven ...
Super, dat is fijn om te weten!!

9 maanden geleden

Ik deze prik ook krijgen inderdaad, ik denk dat het volgende week ergens zal plaatsvinden.

9 maanden geleden

Reactie op Debby❤️

Als je kindje een andere bloedgroep heeft dus stel jij bent negatief maar j ...
Ohh ben daar vandaag voor geprikt toevallig

9 maanden geleden

Reactie op Franny1986

Ohh ben daar vandaag voor geprikt toevallig
Viel het mee? Ik moet die prik ook en zo ontzettend bang😅

9 maanden geleden

Ik krijg morgen de prik , vanaf 30 weken mag je de prik , ook ik ben echt enorm bang , vorige zwangerschap niet gehad

9 maanden geleden

Heb ik gehad! Was hier als de doods voor haha, maar viel heel erg mee

9 maanden geleden

Heb t gehad vorige week! Hou er ook niet van.. maar valt zo mee. Hup in m’n bil, prik voelde ik zo weinig van, de vloeistof wel die erin gaat maar zo over.. geen ‘stijve’ bil of wat dan ook gehad.. 😅

9 maanden geleden

Ik vorige week. Ik vond het echt geen pretje. Moest in mijn bovenbeen en voelde het vloeistof erin lopen maar goedd het kan erger 😩

9 maanden geleden

Ik krijg die ook volgende week ook niet zo dol op prikken dus ben benieuwd

9 maanden geleden

Ik heb hem bij m’n vorige zwangerschap gehad in mn bil en bovenbeen. Als je mag kiezen zou ik voor bil gaan 😂

9 maanden geleden

2 tellen onaangenaam en klaar! Stelt echt niets voor, en mama’s binnenkort gaan we bevallen dus dit kunnen we ook aan 😁

9 maanden geleden

Vorige zwangerschap in mijn been gehad en nu gister in mijn bil. Beide prima te doen! Wel even kort een vervelend brandend gevoel maar echt prima te hebben. Makkelijk zeggen als je geen prikangst heb maar niet te druk om maken hoor!

9 maanden geleden

Reactie op Debby❤️

Ik heb hem nog niet gehad ik moet hem wel en ben ook bang voor injecties mi ...
Heb hem nu met 30 weken weer gehad, vorige zwangerschap ook, stelt niet veel voor hoor. Komt in de buitenzijde van je bil. Dus als je gewoon vooruit kijkt dan zie je het niet eens 😉 Je voelt vooral even de vloeistof; beetje drukkend gevoel. Naald zelf voel je eigenlijk amper in je bil.

9 maanden geleden

Reactie op Marelena

Heb hem nu met 30 weken weer gehad, vorige zwangerschap ook, stelt niet vee ...
Gelukkig! Maak me er dus ook drukker om Dan dat het is